Oldalak

2015. szeptember 10., csütörtök

Voltunk ma Pállal a botanikus kertben, mert egyrészt leadtam a kamerámat a szervizbe (jajj, nagyon unom már, hogy csak telefonnal tudok fényképezni) és mivel a Fuji központ 5 percre van a botanikus kerttől, gondoltam összekötöm a kellemest a hasznossal, annál is inkább, mert most van a Sculpture in Context kiállitás és az minden évben szuper. Be kell vallanom, nem volt egyszerű menet Palikával a botanikus kertezés, vicces belegondolni, hogy Pipi kb ennyi idős volt, mikor a sydney-i botanikus kertbe jártunk heti szinten és mindig rohantunk, hogy elérjük a kompot, mert haza kellett érnünk alvásidőre hehe. (A terrible feeling of de ja vu ugye.)
Ezen kivül nem sok minden van, jelentkeztem REBT-re, jövő héttől tánc és life skills órák, szabadidőmben sokat olvasok a fotózás technikai és műszaki hátteréről, huh, zajlik az élet.

2 megjegyzés:

  1. Ilyen helyre én még most se mernék menni Rebbával. :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én merek, csak nem sokat haladunk... :D Vagy épp túl gyorsan... :D

      Törlés