Oldalak

2015. szeptember 1., kedd

Mikor szombaton Hugo-ék bulijából átmentem Blackrockba vásárolni, hallottam egy számot, amit egy roppant idegesitő hangú nő énekelt, igy át is nyomtam máshova, de mivel nem volt más jó szám, végül visszatértem és mivel ekkor már a refrén ment, ott is ragadtam és rájöttem, hogy ez iszonyatosan fülbemászó és marha jó. Mig meg nem érkeztem a boltba, azt dalolgattam és próbáltam nem elfelejteni, hogy majd itthon rákeressek, ki énekli, mi ez, miegymás, de persze elfelejtettem és erre ma T. átküld nekem egy számot, ami mit ad isten, az Én Számom, csak más előadásban. Durva, nem? 2014 eleji dalról van szó, 2015 ősze van. És mindketten pont most találtunk rá. Mókás.



2 megjegyzés:

  1. Nekem Sia-tól a Breathe me a kedvencem. Úristen, mennyit bőgtem rajta béna huszonévesként :-DD

    VálaszTörlés
  2. En az eletben nem hallottam errol a norol, eskuszom. Most rakerestem, '75os, nem mai csirke... Amugy ilyen szamoknal mindig azon gondolkozom, vajon otthon mennyire ismert? Teljesen le vagyok maradva, a mostani Magyar eloadokat abszolut nem ismerem és gozom sincs, kik mennek ma a radioban. Mondjuk ez nem oriasi gond, csak furcsa.

    VálaszTörlés