Oldalak

2015. október 8., csütörtök

Megint belefutottam két sikerkönyvbe, ami miatt húzom szám. A Mesepszichológia és a Leszel a Barátom? Mindkettőnél - megint - lány a főszereplő. (Oké, az utóbbiban van Peti, de hát elég furcsa egy karakter.) Elhiszem, hogy lehet, hogy gyerekként ez nem annyira zavaró (de), de engem szülőként kifejezetten idegesit, hogy kislányok igy, kislányok úgy, nagy nővérkének kistesója születik, aki az esetek 100%-ban kisfiú. Tudom, first world problem, de hát akkor is. (Hasonlóan felidegel, mikor az óriási Sale feliratot látva bemegyek egy gyerekruha üzletbe és csak a lány ruhák akciósak. Mintha bizony a fiúk csak lapulevelekkel takargatnák magukat - mert nem csak az akciós áru cuccok tekintetében van ám némi igazságtalanság...) No mindegy, ez csak úgy eszembe jutott, mintegy érdekességképp.  

5 megjegyzés:

  1. uh, az a leszel a baratom nekunk is meg van, raadasul a masodik resze is, raadasul en vettem, uristen. legszivesebben felszantanam es behintenem a helyet soval, netto himsoviniszta faszsag az egesz.
    kedvencem, mikor az apuka hozza be a gyereket az oviba, es az ovonok kedvesen segitenek neki, hogy ilyenkor mi is a teendo, mert meg sosem csinalta es most is csak azert, mert az anyuka szulni ment(!) es valahogy az azt megelozo kilenc honapban nem kerult sor legalabb egy felkeszito korre, de a tobbi sztori is ilyen faszsag, a gyerekek meg csak neztek olvasas kozben, hogy ilyen ovi csak a meseben van. a konyhasnenihez kirohangalnak vajas kenyerert, persze. az ovoneni meg ejszakai ottalvast szervez az oviba, hogyne. a gondnok bacsival meg felszerelik a hintat, mert az ovoneni a rendetlen gyerekeket csak ugy kibassza az udvarra, vigyazzon rajuk a gondnok bacsi na, jovan.
    ok, szoval utaltam ezt a konyvet, akartam is irni rola egy habzoszaju kritikat,aaaa. abbahagyom bocsi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Egy ismerősöm barátnője irta, ő zengte mindig dicsét, tőle kaptuk. :D Peti meg totál zizzent ebben a könyvben, engem az is idegesit. :D

      Törlés
    2. nekunk mar a 3. resz is megvan.... don` t ask :-D

      Törlés
    3. Én nem tudtam, hogy több részes. :P :D

      Törlés
  2. http://www.pagony.hu/unnepelj-velunk-ovis-unnepek

    sot, meg tarsasjatek is van....

    VálaszTörlés