Oldalak

2015. november 16., hétfő

A hétvége további része - már az IKEA-zas után - vegyesen sikerült. Szombaton Palika alvása közben, 3 felé T. elment zenélni és csak 7kor jött haza, úgyhogy szombat estére az idegeim cérnaszálakon lógtak az egész heti orrfújások, nonstop evészetek, ekegések után. Vasárnap, hogy kipihenjem a fáradalmakat, egyedül elmentem a Nutgrove-ba vásárolni, igy végre Palika idegtépő siettetése és szórakoztatása nélkül tudtam elintézni a Tesco-s és Lidl-ös bevásárlást úgy, hogy közben még vagy öt üzletbe benéztem a cipősdobozba való ajándékokért. 10 körül indultam, fél 1re otthon voltam, hurrá. Délután jöttek az Eszterék, úgyhogy a csendespihenő ezúttal takaritással, pakolással telt, de jó volt, hogy átjöttek, mert a gyerekek nagyon élvezik egymás társaságát és nekünk is jól esett beszélgetni.
Hát ennyike.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése