Oldalak

2015. november 14., szombat

Amúgy meg voltunk ma az IKEA-ban, mert szokás szerint megint ömlik az eső. Kicsit paráztam ilyen nyilvános helyre menni (azért ez szörnyű, nem?) és a kocsiban T. is megkérdezte, hogy tényleg jó ötlet-e most az IKEA-ban vásárolgatni, ami tuti fullon lesz (és igen, fullon volt), de végül csak ott kötöttünk ki és megvettük Palika matracát Peti ágy alá. Ugyanis közel az idő, hogy összeköltözzenek... Hát jaj. A matracon kivül egyébként már csak apróságokat vettünk: zárható zacskókat, mert sensory bag-et szeretnék csinálni, két kis polcot, egy fürdőszobai tárolót, ilyesmiket... Ebédre pizzát rendeltünk, mert haj haj, semmi, de semmi kedvem mostanában főzni, ez borzasztó... Töröm az agyam, mit ennék és az égvilágon semmi sem jut eszembe. "A zöldségtől félek, a hústól hányok"... De most komolyan. Leveseket ennék, jó, sűrű, meleg, zöldséges leveseket. Már ha valaki ide adná elém.

5 megjegyzés:

  1. Mostanában én is teljesen leveses lettem, pedig sosem voltam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a baj, sosem vettem a fáradtságot, hogy levessel bajlódjak (ami után kell második is ugye)...

      Törlés
    2. Nemrég voltunk vendégségben és olyan irtó klassz ragulevest ettünk, hogy utána szinte nem is hiányzott a második. Azóta rajongók lettünk és egyik nap pl ezt ettük és teljesen jól eltöltött minket.
      http://gastrobertollini.cafeblog.hu/2015/02/10/gombas-csirkeraguleves/

      Törlés
    3. Hehe, ma pont ilyet csináltam, csak gomba nélkül, viszont krumplival. :D Azt hittem, én találtam ki. :D
      Nekem egyébként nem kéne második, no de a többieknek... Eh... :)))

      Törlés
    4. Sajnálom, h ezzel az illúzióidat romboltam... :-D

      Törlés