Oldalak

2015. november 29., vasárnap

Lassan vége a hétvégének - egy újabb hétvégének, amikor ömlik az eső és orkán erejű szél fúj - no nem mintha hétköznap nem ez lenne, szóval nem tudom, mit csodálkozom.
Tegnap az IKEA-ban kezdtünk, mert T. megvilágosodott, hogyan is kéne elrendezni a nappalit, hogy a dob elférjen. (Félelmetes, mennyire nincs érzékem a lakberendezéshez, sajnálom szegényt, hogy mindig neki kell ezeket átgondolnia, megterveznie, de engem olyan szinten hidegen hagy a belsőépitészet és olyan szinten nincs hozzá érzékem, hogy az már fáj... Ciki, nem ciki, ez van.) Szóval délelőtt IKEA-ztunk, ami abból állt, hogy vettünk egy fekete térelválasztót pár fiókkal. Reméltem, hogy ott ebédelünk, de T. megvétózta... Bár fél 11kor indultunk, fél 1-re már otthon is voltunk, mert be sem szagoltunk sehová az emeleten, mentünk egyből Nagy Amerikába, ahogy Peti hivja a nagy salgó-polcos területet. Bár T. pizzát akart ebédre, mivel a héten már rendeltünk, úgy döntöttem, ezt az ötletet meg én vétózom meg és gyorsan összedobtam egy bolognait, az legalább nem kerül €18-20-ba. Mig Palika aludt, én is ledőltem (megint fáj a torkom és a fülem is, remélem nem ez a hülye gomba tért vissza), T. meg Petivel összeszerelte a térelválasztót. Mikor kész lettek, Paja felkelt és kezdődhetett a polcok feltöltése játékokkal. Hogy csökkentsük a káoszt, elvittem Palikát vásárolni a Tescoba (vicces volt, hazacipeltünk 5 db 2 literes kólát (€5 volt a 10 liter, ne vicceljünk) meg 6 db 2 literes vizet plusz ugye a többi vásárolni valót), majd mire visszaértünk, a dob átkerült a TV mellé és egy egészen új nappali fogadott. Ünneplésképp T. sütött este pár palacsintát, mi meg a fiúkkal elrendezgettük a játékokat az új helyükön.  
Ma - mivel megint fejet lerepitő szél fúj - főztem egy kis csirkés-gombás rizses egytálételt, majd 11-re elvittem Petit a David Lloyds-ba mozogni kicsit. Sajnos szegény nem sokat értett a feladatok közül, mert az 5-11 évesek csoportjába tettem be és mindenki nagyobb volt nála, ráadásul a terem úgy visszhangzott, hogy lehetetlen volt érteni, mégis mit kell csinálni, de nem baj, hogy elmentünk, mert legalább szaladgált egy kicsit, még ha kissé értetlenül is. Fél 1-re értünk haza, akkor megebédeltünk, 2-kor letettem Paját aludni, most pedig azon agyalok, mit is csináljak a jó néppel délután, miután Palika felkel...

4 megjegyzés:

  1. Vigasztaljon a tudat, hogy egy vagyont spórolsz meg azzal, ha tojsz a lakberendezésre - hozzám képest tutter.

    VálaszTörlés
  2. :D Ott a pont. :D Mondjuk tojni nem tojok,mert idegesit a kolesz jelleg, de tény, hogy nem költök az otthonosságra.
    Na jó, mostanában vettem két cserepes virágot is.

    VálaszTörlés
  3. Ó, hát nem irtam? Vagy két-három hónapja egy dob volt a könyvespolc előtt, igy akármikor kellett egy papirlap / boriték / könyv, kigyónőként kellett benyúlnom alatta-közötte, hogy elérjek valamit... Most végre bekerült a TV mellé, a zongorával szemben. :D Most már csak a gitárokat kell felfúrni a falra és nem esünk hasra mindenféle hangszerben...

    VálaszTörlés