Oldalak

2015. december 1., kedd

Ma végre nem esett az eső / fújt a szél délelőtt (most már fúj), úgyhogy kimozdultunk, eltoltam Palikát a központba és átvettük az ezer éve rendelt bio cuccokat. (Már nem is emlékszem, mit akartam csinálni belőlük, de most már elmondhatom, hogy van cink oxidom, rózsavizem, avokádóolajam meg ligetszépeolajam itthon, hurrá.) Mivel az átvételi pont a National Gallery mellett van, benéztünk oda is, de nem ám képeket csodálni, hanem mert hallottam, hogy van egy kis játéksarok a kávézóban és gondoltam rápillantunk, milyen. Hát jó. Oké, a játékok elég ócskák meg koszosak, de arra pont megfelelnek, hogy mig eszel egy sütit, iszol egy kávét, a gyerek elszöszmötöljön velük a sarokban és ne rohangáljon fel-le a vendégek között... Szóval bejött a hely, ide máskor is jövünk, ha egy csendes kávéra vágyom, mert tegnap pl beültünk a Nutgrove-ba is inni egy americanot meg enni egy scone-t, de 5 perc alatt idegroncs lettem, mert Paja fel- és lemászkált a székéről, rohangált ki a mozgólépcső felé és különben is, egy másdpercet nem adott arra, hogy csak üljek és nézzek ki a fejemből, mert folyton szökni akart és állandóan életveszélybe sodorta magát.
Este, ha minden igaz, megyünk moziba Gyöngyivel, Steve Jobs-ot nézzük meg (a Steve Jobs-ot? kell az az a?), még hogy nehéz az életem, haha. (Mondjuk a tegnapi nap után meg is érdemlek egy kis lazulást, nagyon szar napom volt, nem is részletezem, tulajdonképp csak a szokásos, az eső vizszintesen ömlött a 130 km/órás szélben, elromlott a kocsi tolatóradarja, minden szarra besipol, rám meg a frász jön igy, T. fél 10-re ért haza, mert koncertje volt, Anyuékkal egy szót sem tudtam váltani megint, mert Peti végig kattogott, követelőzött a 10 perces Skype időnkben végig, hogy hagy nyithassa ki az adventi kalendáriumát egy nappal korábban meg ilyesmik...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése