Oldalak

2015. december 7., hétfő

Amúgy nagy bánatomban költöttem egy csomót hétvégén: megrendeltem otthonról a gyógyszereket, amik itt nem kaphatók (pl köhögéscsillapitó - köptető - orrcsepp nem létezik 5-6 év alatt, csak homeopátiás, no köszönöm, viszlát) és vettem egy vagon könyvet is a booline-tól. A karácsonyt illetően Anyuéknak, T.-nek nincs még semmi (igazán ütős ötletem sincs sajnos, ez a nagyobb probléma), Palika nagyjából okés, miután tegnap rendeltem neki egy gyurmakészletet a Mothercare-ből, Petinek viszont még kell választanom egy Lego-t, jajjj, nehéz ügy, mert nagyot, jót szeretne, de ami nagy és jó az aranyárban van... Hjaj.
De szóval haladok, haladok, csak elég komótosan és zéró karácsonyi hangulatban.

2 megjegyzés:

  1. Ú, legközelebb szólj, és kiviszem neked ami kell, onnan mégiscsak olcsóbb postázni..

    VálaszTörlés
  2. Ú, legközelebb szólj, és kiviszem neked ami kell, onnan mégiscsak olcsóbb postázni..

    VálaszTörlés