Oldalak

2015. december 20., vasárnap

Nehéz, fura időket élünk egyébként... Ráadásul a babysitter megint nem ért rá, a héten ezúttal egyszer sem tudott jönni. Múlt héten egyszer volt, két órát. Egyszerűen lehet igy készülni a karácsonyra, valóban...
Mióta is nem irtam? Szerda? Dióhéjban ennyi volt 10 nap:
  • Négyszer sütöttem (mézeskalács, linzer, pogácsa, fahéjas csiga), de egyikből sincs már egy morzsa sem. 
  • Főzni semmi, de semmi kedvem nincs (még mindig), viszont kétszer istenit csináltam: egyszer rakott zöldbabot, egyszer meg brussels sprout gratin-t. 
  • Petivel voltunk playdate-n Christian-éknél, múlt csütörtökön, jó volt. 
  • Hétfőn T-t irré avatták. (Úgy volt, megyek én is az ünnepségre, de a babysitter az utolsó pillanatban lemondta. Itt bőgtem vagy egy órán át a konyhában elkeseredettségemben, milyen szar az életem.)
  • Kedd és szerda reggel T. koncertet adott, igy én vittem Petit suliba a még hulla álmos Palikával és természetesen én hoztam haza is - egész héten esőben, mint mindig.
  • Csütörtökön délután T. itthon volt, ekkor jártunk a Funderlandben négyen (és ekkor voltam Pajával az IKEA-ban délelőtt, majd este Tallaght-ban, de erről már irtam). 
  • Pénteken délelőtt volt Pipiék karácsonyi koncertje, amin bár ott voltam, látni nem láttam semmit, mert Palika úgy döntött. (Másodperceket adott, az idő 90%-át a folyosón töltöttem vele, ne sipákoljon már zavarva az előadást.) 
  • Péntek délután úgy éreztem, hogy ez után a hét után jár nekem annyi, hogy lazuljak: mikor T. megjött a munkából, felpattantam a buszra és bementem a városba elintézni pár dolgot, amit a héten nem tudtam. Eredetileg úgy volt, hogy jön a babysitter, de megint lemondta. No comment. Mint ahogy az is no comment, hogy a "szabadidőmet" azzal töltöttem, hogy megvettem a gyerekek kis meglepijét (mint kiderült, itt szokás adni valami apróságot az osztálytársaknak, Peti képeslapokat kapott többektől például) és beszereztem még egy-két dolgot az ünnepekhez. 
  • Mivel az eső egész héten esett megint, Palikával annyi volt a programunk, hogy egyszer voltunk játszóházban, egyszer IKEAban, egyszer meg volt egy playdate-ünk Sebastien-nel. 
  • Ja, múlt vasárnap a Céges karácsony is megvolt, szép volt, jó volt, először voltunk négyesben karácsonyozni benn és először készült olyan fotónk a Télapóval, ahol az egyik gyerekünk sir. 
  • Az ajándékok nagyjából megvannak, a Marks & Spencer ugyan még nem jelzett, hogy mehetek a cuccokért, de minden más megjött, hurrá. (A csomagolás még hátra van, blööööeee, utálok csomagolni.)
No hát ennyi. A hétvégéről meg Pipi karácsonyi koncertjéről még irok. Most off we go vendégségbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése