Oldalak

2016. január 4., hétfő

Bár hivatalosan még ugye 26 is karácsony, azt azért úgy mindenki vágja, hogy azért az már nem igazán ünnep - legalábbis nekünk, akik nem rokonlátogatnak évek óta. Bár az eső ezen a reggelen is esett (mit esett? ömlött!), hogy Petit kirángassuk a jojózó szemű Legozásból, elmentünk délelőtt lángosozni. (Jaaaj, legalább fél óráig győzködtük, hogy jöjjön, nem akarta itthagyni a drágalátos kis Legoját, mert ugyan előző este kirakta az első házat, de reggel már azzal ébresztett, hogy szedjem szét és összeszereli a második tipust is, mert az biztos még jobb, mint az első. (És igaza lett.)) Ebédre tehát ezen a napon lángost ettünk meg almalevest (ez utóbbit még 25-én este főztem, nem is irtam), majd miután letettem Palikát aludni, T. 3 körül elindult a reptérre hazahozni Nagyit, aki 26-tól tegnapig volt itt nálunk karácsonyozni. Az este ennek fényében elég zűrzavarosra sikerült, mert mindkét gyerek a plafonon ugrált örömében, hogy itt van, annál is inkább, mert hozott még egy adag ajándékot... (Ebbe nem kevertük bele Santát, azt mondtuk, hogy az új meglepik már a nagyszülőktől meg a tesóméktól származnak - nem mintha Peti megkérdezte volna, hogy mégis ezek mik, honnan vannak haha...) A tesómék tehát küldtek Petinek egy bűvészdobozt (még jó, hogy nem vettem, basszus, ezen én is agyaltam), Palikának pedig egy szuper, fából készült 3D "puzzlet". (Nem igazán puzzle persze, egy kis jelenetet lehet kirakni állatokkal, emberekkel egy farmon, ilyet is néztem, hehe, de végül nem hoztam el - még jó.) Bevallom, ezeket nem adtuk oda még a gyerekeknek, félretettem őket későbbre, ne fulladjanak meg az ajándékokban, hiszen Anyuék és Nagyi is készültek... Anyuéktól Peti kapott két 3D puzzle-t (amik közül az Empire State Building már kész van, az Országház meg félig kész), egy két darabos stencilt meg egy Bolygós Mi Micsoda könyvet, Palika pedig kapott egy csomó szivacsos matricát meg egy karácsonyi kemény lapos számolós könyvet. Ezen kivül kaptunk két játékkártyát, egy Lúdas Matyit és egy veterán autósat. Nagyitól mindketten Legot kaptak, Palika egy tűzoltócsónakos Duplot, Peti pedig kis műanyag dobozos Legot, amiben van egy helikopter, egy motor meg egy mini tűzoltó állomás. (Ez jól illeszkedik Pipi legelső igazi Lego szettjéhez, amit még tavaly vagy tavalyelőtt kapott valamikor.)
26 tehát szintén ajándékokkal és Legozassal telt, tudunk élni, na, mindig mondtam. (Csak az eső ne ömlött volna egész nap megint.)

2 megjegyzés:

  1. Ehh, itt 26. már nem is ünnep. :-(

    VálaszTörlés
  2. Itt az és mivel hétvégére esett, ezért 28 is bank holiday volt, hánehogymá. :D

    VálaszTörlés