Oldalak

2016. január 26., kedd

Háháááá, van fülem. A holnap délelőtt 10-es időpontot átettem ma 3/4 6-ra, mert azt mondtam, én még egy éjszakát nem birok igy ki.
Igaz, a google maps szerinti út igy 16 perc helyett (5,7 km-re van a rendelő) 46 lett (sok mindent utálok, tisztában vagyok vele, de ezt is nagyon: nincs metró, nincs épkézláb villamos (két vonal van, de 8 év alatt egyszer sem tudtam volna használni - annál is inkább, mert a legközelebbi megálló tőlünk autóval 10 perc...), buszra szállni meg nem érdemes, mert 1) nem jön 2) ha 20 perc várakozás után jön, de sokan vannak rajta, meg se áll, várhatsz újabb 20 percet 3) a busz ugyanott megy, mint az autó, totál mindegy, hol rostokolsz a csúcsforgalomban, egy buszon állva vagy kocsidban ülve), no szóval a lényeg, hogy 6 km közel 50 percbe került - ha jól kilépek, gyalog oda értem volna ennyi idő alatt, eskü, de most már mindegy... Ami a fő: újra hallok! Újra alhatok éjjel hason! El sem hiszem!
A diagnózis persze az, amit mondtam, gombás fertőzés (állitólag ez nagyon gyakori, köszi óceáni éghajlat), a kezelés pedig a szokásos: alapos tisztitás (langyos vizzel egy csövön át (ezúttal kellemetlenebb volt a dolog: mintha fogorvosi fúróval dolgozott volna a fülemben, iszonyú hangos volt), majd némi piszkálás valami szörnyen kinéző drótdarabbal, majd fertőtlenités kétféle gyógyszerrel), itthon pedig a már megszokott Sofradex és a Dactacort helyett valami új: Canesten krém.       
Pénteken megismételjük a tisztitást, én pedig itt és most megfogadom, hogy soha a büdös életben nem nyúlok a fülembe kézfertőtlenités nélkül.

3 megjegyzés:

  1. Meggyogyultal? Ez azt jelenti h innentol hajlamosabb leszel elkapni?

    VálaszTörlés
  2. Igen, már jó. :) Hát valószinűleg ez olyasmi lehet, mint a herpesz virus meg a Candida... :( Szóval benned van, néha előjön. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó basszus :-( Sajnálom! A klíma (mármint az ír klíma, a pára meg a szél) jobban hajlamosít rá?

      Törlés