Oldalak

2016. január 18., hétfő

Voltunk Sanjith bulijában, érdekes élmény volt... Az osztályból három gyereket hivott meg, Anish-t (mert ő is indiai gondolom), Hugo-t meg Pipit. Vicces volt, mikor a többi vendégszülő (akik a pre-school-ból voltak) lelkendezve mondták, hogy óóóó, biztos jó haverok ezek négyen, én meg csak lestem, mert a mai napig azt sem tudtam, ki az a Sanjith... Mondjuk örültem, hogy 30 gyerekből épp Petire esett a választás, mert megnyugtató, hogy jó arcnak hiszik és szeretik. A buli amúgy egy kis lakásban volt, kb tiz gyerekkel és hat-hét szülővel. A gyerekek pizzát és csirkefalatokat kaptak sült krumplival, a felnőtteknek meg volt indiai kaja, ami nem volt rossz, pedig ugye elég távol áll az izlésemtől. (Csipőőőőős!) Semmi meghivott vendég vagy ilyesmi nem volt, a gyerekek eljátszottak magukban, nem is értettem, hogy - valószinűleg az volt a szerencse, hogy nem ismerték egymást sokan, igy nem működött annyira a falkaszellem, nem őrültködtek. (Oké, a végén Pipi már szórakozott a felnőttekkel is, de hálistennek mielőtt szemtelen lett volna, le is léptünk.) Ami egyébként mellbevágó volt: mindenkin cipő volt, kivéve minket (jézus, ezt sosem fogom megszokni) és a fürdőszoba... Hát atyagatya. Mig pipiltem, szóltam Petinek, hogy fogja az ajtót belülről, nehogy benyisson valaki, ő őrt is állt szorgalmasan, majd bekukkantott a kádba és csak egy hűűűű jött ki a száján. Az életben nem láttam olyan koszos kádat, eskü. El sem tudtam képzelni eddig, hogy ilyen piszkos kád egyáltalán létezhet... Nagyon brutál volt, alig hittem a szememnek, de tényleg. No mindegy, a lényeg, hogy bár kissé tartottam tőle, végülis egész jó kis buli volt ez, igazán nemzetközi, élményekben gazdag meg minden. Jó kis lezárása volt a hétvégének, tényleg.   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése