Oldalak

2016. február 12., péntek

Ja és hát két fontos dolgot kihagytam, én balga, egyrészt kedd este megnéztük a Breaking Bad első részét (bevallom, nulla azaz nulla közismert sorozatot láttunk eddig, egyetlen Dr House, Prison Break, Walking Dead részhez sem volt szerencsénk, utoljára a Desperate Housewives-ba kezdtem bele 2010-ben hehe, előtte meg az X-Aktákat néztem gimiben meg a Twin Peaks-et általánosban khm), másrészt tegnap volt a parent - teacher meeting a suliban és T. ment be beszélni Ms McDonagh-al. Mint kiderült, mindenki kapott 10 perc one-to-one időt a tanárral, nem közös szülői van, mint otthon. T. azt mesélte, hogy Ms McDonagh szénné dicsérte Pipit, milyen sharp, smart meg sokoldalú. Ha új anyagot vesznek nagyon figyel és hamar felfog, megért mindent. Imádja az irt, szépen énekel, matekból nagyon jeleskedik, ha fel kell szólalnia, magabiztos és ügyesen fejezi ki magát. Angol nyelvgyakorlásra nincs szüksége állitólag, az egyik leghelyesebben beszélő gyerek az osztályban (mondjuk ezt megnézném... milyenek lehetnek a többiek hehe). Összefoglalásképp: Peti szárnyal, szereti mindenki és egy csodagyerek (mondjuk ez utóbbit én teszem hozzá haha).
Hát igy.

2 megjegyzés: