Oldalak

2016. április 29., péntek

Suliból hazafelé úgy jöttünk át az úton, hogy egy piros autó kb 100 méterre volt. Pipi, az érzékeny megijedt, mondván "majdnem elütött ez a kocsi!"...
- Ó, hát ha elütött volna, azt én nem élném túl.
- Ezt hogy érted? (Mindenre visszakérdez igy, arra is, hogy kérsz egy pohár vizet...)
- Úgy, hogy akkor én is meghalnék.
- És azt hogy...? Igy meghalás közben barátkoznánk vagy mi?

- És különben is, mi lenne Pajával? Ő még kicsi, ő nem tudja még, hogy kell meghalni...  


5 megjegyzés:

  1. Az "ezt hogy érted"ektől néha falra mászom, K. is kb. mindenre ezt kérdezi.

    Peti még mindig óriási arc :-) :-) :-) : "Igy meghalás közben barátkoznánk vagy mi? ...
    Ő még kicsi, ő nem tudja még, hogy kell meghalni..."

    VálaszTörlés
  2. Én most már mindig visszakérdezek, hogy "szerinted hogy értem"?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az én válaszom a sokadik ilyen után általában az, hogy szó szerint... :-)

      Törlés
    2. az én válaszom a sokadik ilyen után általában az, hogy szó szerint... :-)

      Törlés
  3. Bucka is mindig visszakerdez igy, én azt szoktam reagalni, hogy tippej, hogy ertem.

    VálaszTörlés