Oldalak

2016. május 9., hétfő

Idemásolom rinyából:
Petinek van egy jó barátja (aka Christian) még az oviból, más iskolába jár, igy mindig csak szünetekben tudunk találkozni. Megbeszéltük, hogy kedden feljönnek hozzánk, de lemondta az anyuka, mondván a srác kistesójának hasmenése van. Oké. Áttettük csütörtökre, hátha addigra meggyógyul. Mivel nem akartam, hogy feljöjjenek, abban maradtunk, hogy a parkban találkozunk, a fiúk futkároznak, szuper. Igy is lett, mondjuk több, mint egy órát késtek ("nem tudtunk elindulni" - basszus, én is PONT két gyerekkel indulok el, nem egyszerű, ja, de majd' másfél órát még sosem késtem - két centi távolságból meg főleg nem), úgyhogy úgy fél óra futkározás után mondtam, hogy mi most akkor mennénk haza, mert ebédelni kell, mert Palika alszik 1-fél 2től (amikor szünet van, korábban alszik, amikor suli van, szegényt 2-ig ébren kell tartanom). Peti meg a kissrác persze elkezdett rinyálni, hogy jajj ne, korán van még stb stb stb Az anyuka is furcsán nézett rám, úgyhogy miután ott könyörögtek nekem vagy 10 percet, mondtam, hogy oké, amig megfőzöm az ebédet feljöhetnek és amikor elviszem Paját aludni, elmennek. Fel is jöttek, én főztem, gyerekek játszanak, majd már fél 2-2 - semmi. Itt ülnek nyugiban. Megbeszéltük, hogy fél 2től alszik Palika, cseppet sem zavartatták magukat, pedig mondtam már ezerszer, hogy megyünk aludni, csendesebben legyenek, késő van. Miután nem tudtam 2.10nél tovább várni, bevittem Paját altatni, kinn persze játékcsörgés (nem Peti, ő elvonult a szobájába, idomitva van, hogy altatáskor egy pisszre is ugrom), majd fél 3 előtt jövök ki, a vendég kisfiú fetreng a kanapén, hogy nincs jól. Csendben próbálom javasolni, hogy hivok egy taxit (csak húzzanak már innen) és erre a gyerek telibe hányja a kanapét, de úgy, hogy a szőnyeg, a játékok, minden kapott. 2 hete estünk át az első hányós-fosós viruson, Petivel kórházban voltunk, T. egy hétig lázas volt és rettegtünk, mert ő ugye nem lehet lázas a rohamok miatt és erre ez történik... A kanapén lévő lepedőt, plédet azonnal kidobtam a kukába, a matrac viszont szintén tocsogott a hányásban, azt Domestossal végigsikáltam és nagyjából minden játékot fertőtlenitettem, amihez hozzáérhetett. Oké, tudom, hogy én vagyok az idióta, mert minek engedek, de bakker! Most itt rettegek, hogy újra elkapjuk ezt a szörnyűséget a hülyeségem meg más tapintatlansága miatt.

És akkor mondjam az update-t?
Peti éjjel 1kor elkezdett hányni és azóta már vagy tizszer hányt, kétszer pisilt a fenekén. Nekem hányingerem van, alig várom, hogy mi is elkapjuk, megint. (Igaz, az előzőt sem dokumentáltam.) 

8 megjegyzés:

  1. Hát ez azért nagyon durva...eleve nem lenne pofán alvásidőben meghívatnom magunkat máshoz, de így...
    És végül hogy távoztak? Bocsánatot kért legalább? Vagy valami...?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És érted kb ezerszer elmondtam most is, hogy ebéd - alvás. 1,5 éve igy alszik Paja, szerintem Dublinban mindenki tudja, hogy 1.30-4 között nálunk kuss van, mert altatás és alvás. MINDIG mindenkinek hangsúlyozom, hogy no randi csak fél 5 után vagy 1 előtt.
      Bocsánatot kért, persze, meg szabadkozott, hogy jaj jaj, de gáz - de mondjuk ami még nekem fura, hogy csütörtök óta nem irt pl, hogy mégis elkaptuk-e, mi újság...

      Törlés
  2. pffff.... no comment... jobbulást Petinek!

    VálaszTörlés
  3. Hát erre én nem is tudok mit írni! Ez egyszerűen no comment! kategória!
    Bahh!
    Remélem, hogy megússzátok ennyivel!

    VálaszTörlés
  4. de durva! hat nem találok szavakat, komolyan!
    jobbulást!

    VálaszTörlés
  5. Jesszus! Csak most olvasom... :( Ha a kistesó beteg vagy éppen kijött belőle, alap, hogy nem megyek fel kisgyerekesekhez.
    Azt pedig csendben jegyzem meg, hogy az a minimum, hogy feltakarítom a gyerekem után a dzsuvát.

    VálaszTörlés
  6. Jesszus! Csak most olvasom... :( Ha a kistesó beteg vagy éppen kijött belőle, alap, hogy nem megyek fel kisgyerekesekhez.
    Azt pedig csendben jegyzem meg, hogy az a minimum, hogy feltakarítom a gyerekem után a dzsuvát.

    VálaszTörlés