Oldalak

2016. június 23., csütörtök

Elröppent ez a két nap, nem szeretem a multitaskingot, sosem tudom befejezni, amit elkezdek, kapkodok ide-oda.
Tegnap délelőtt tehát megvolt a 3. session (Mónika cserben hagyott, T. maradt itthon délelőtt Pállal, még jó, hogy van ezer szabinapja). Délután, bár szuper idő volt, csak ide a ház elé mentünk le labdázni, mert Pipi nem akart kisétálni a Herbertig, miután Rihanna koncert volt az Avivában és 2-től gyűlt az orditozó és tipegő tömeg. Este pizzát rendeltünk, mert megkivántuk a mű kaját. Először átsétáltam a mozgó árushoz, aki mindig kiáll elénk a sarokra, ha nagy meccs vagy koncert van, de miután egy nyamvadt hotdog €7 volt, mondtam, hogy ennyit erről és rendeltünk inkább egy pizzát. Fürdés után izgalmas fordulatot vett az este: miután letettem Paját aludni mint mindig, épp benn marhultunk Pipivel, mikor egyszer csak hallom, hogy Palika fület tépően visitani kezd... Beszaladok hozzá, azzal a hittel, hogy beszorult a lába valahogy a rácsok közé vagy nem tudom, mire látom, hogy T. már tartja a csurom hányás Palikát, aki épp egy újabb adagot nyom T. nyakába... Zsir. Szegény Paja durván összehányta magát meg a kiságyat meg a szőnyeget meg a mindent, én még ilyet nem láttam, a karja könyékig csupa pizzadarab volt, vááááá, borzalom. Fél 11ig takaritottuk a romokat, majd imádkoztunk, hogy a pizza legyen a bűnös és ne valamilyen hányós-fosós virus... Hálistennek éjjel nem hányt újra csóri, úgyhogy bizunk benne, hogy ennyi volt a buli...
Ma elég idióta napunk volt... Délelőtt itthon kellett maradnunk, mert hozták a kurva ötszázötvenedik zongorát. 9-2 között jöhetett a futár, szuper, nem is értem, miért nem lehet kisebb időintervallumot megadni. Fél 1 körül futott be végül a fickó, majd miután átvettem a szajrét, megjött T. is, aki valami oknál fogva ma délután itthon dolgozott. Negyed 2kor leléptem Petiért a suliba, majd miután hazavittem, elmentem a Pure Kitchen utolsó heti ebédjéért és elugrottam a Nutgrove-ba megvenni Hugo szülinapi ajándékát és ha már ott voltam, vettem ezt-azt a Tescoban is. Fél 4re értem haza, ekkor befutott a Supervalu-s szállitó is, majd mig T.-nek meetingje volt, bekapcsoltam a TV-t a fiúknak, hogy nekiállhassak az Aware leveleimnek. 45 perc alatt kreáltam egy válaszlevelet, majd játszottunk kicsit Petivel és mentem a Bewley's hotelbe a negyedik session-omra. Ezúttal egy ir csaj volt a kliensem, mondván gyakoroljam már az angolt is kicsit. Negyed 9re értem haza, akkor összekaptam a lakást (ami úgy nézett ki, mint ahol bomba robbant, mert T. időközben elkezdte összeszerelni a zongorát), majd miután megvolt a fogmosás és a puszi-puszi, visszaültem Aware leveleket irni. Fél 11ig kinlódtam (most persze Murphy, hogy sok levél volt és bonyolultak is), majd megválaszolgattam a coachinggal kapcsolatos érdeklődő leveleket és most itt vagyok frissen, fiatalon negyed 1kor várva a holnapi napot... Bah.              

2 megjegyzés:

  1. Ez az étel kivételesen még jól is néz ki! Búcsúajándékként? :-D
    Mennyi nálatok egy pizza?

    VálaszTörlés
  2. A karfiolleves jó volt, tényleg. :) Az alsót kidobtam 2 nap után, egyszerűen nem vitt rá a lélek. :( A sali is elment.

    Egy pizza, amit 2+2en megeszünk egy 2 l-es kólával meg egy kis fokhagymás kerek kenyérrel (kb 20 cm átmérővel) €15-16 kiszálitva. Ha simán egy pizzát kérnénk, az €12 kb.

    VálaszTörlés