Oldalak

2016. június 17., péntek

Haj-haj

10 megjegyzés:

  1. Hosszabb a haja, mint Bunnyé :-O

    VálaszTörlés
  2. Hahaha, de neki nem látszik ám, ha száraz, mert felkunkorodik. :)

    VálaszTörlés
  3. Nálunk válóok volna, ha meglátná mosás közben, hogy ekkora a fia haja... :-D
    Így is folyton méregeti, hogy mikor lehet már levágni neki. Pedig nekem tetszenek a hosszú - egyenes - hajú kisfiúk.

    VálaszTörlés
  4. Mi se tudtuk, hogy ekkora. o.O Most nagyon megnőtt!
    Szóval csak az egyenesek tetszenek? :( Palika kiesett a pixisből? :D Mi pont azért hagyjuk neki nőni, mert olyan aranyos kis göndör. Peti is ilyen volt, aztán levágattuk neki és elmúlt a göndörség. :( Most már mondjuk nem is hagyjuk megnőni nagyon, de semmi nyoma a hullámoknak akkor sem, ha kicsit hosszabb. :( Most még kiélvezzük Paja angyalka haját. :D :D

    VálaszTörlés
  5. Nekem ez az angyalbongyor valahogy sosem jött be. Mindig ez ugrik be róla:
    http://images.google.fr/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fpbs.twimg.com%2Fmedia%2FBtZ6nL_CYAIy6vw.png&imgrefurl=https%3A%2F%2Ftwitter.com%2Fgingerproblems%2Fstatus%2F492716023213084673&h=760&w=598&tbnid=S_Hh0ESn-wgUjM%3A&docid=7CoXHaVm2OuHuM&ei=VIFmV5fkAYqra5y3lMgF&tbm=isch&client=opera&iact=rc&uact=3&dur=1919&page=1&start=0&ndsp=36&ved=0ahUKEwiX3pHX_bPNAhWK1RoKHZwbBVkQMwgcKAAwAA&bih=750&biw=1600

    De Palikának legalább van hajmennyisége hozzá, mert az külön a halálom, mikor 3 szál zsíros hajlokni áll ki egy kisfiú fejéből, de úúú, angyalka, göndör, hagyjuk meg...
    Ettől még Palika cuki! Egyszerűen annyi, ha göndör haja lenne a fiamnak, nem vetődne fel bennem, hogy hagyjuk neki megnőni.

    De amúgy... lehet gyermekkori trauma is :-D Van egy öcsém, akinek pont olyan szöszke, csigár angyalhaja volt, mint Pajának és hát ő volt anyukám aranyf*szú kicsi fia mindig is. Szüleim még ki is mondták, h hú, mert a Marcika milyen szép és kedves és... Anyám szerint még mindig ő a világ legszebb babája. Aztán jöttek unokaöcséim. K.-ra mindenki azt mondta, hogy tiszta én - ez mondjuk igaz, mintha klónok lettünk volna és mind a mai napig nagyon szeretjük egymást, jobban, mint öcsémmel - az öccsét E.-t meg tesómhoz hasonlították, mert hirtel szőke volt loknikkal és nagy baby blue szemekkel. Annyira gátlástalanul istenítették, meg angyalkázták, hogy K. nem bírta tovább és egy szép napon nekiesett az öcskös fürtjeinek egy ollóval.
    Engem magam is irritált a dolog, emlékszem, 14 év van köztem és E. között.
    Talán ezért nem tudják belopni magukat a szívembe a szöszke, fürdös srácok. :-D
    Barátnőm két kisfia is loknis és tök imádom őket, de titkon mindig azon agyalok: miért nem vágod már le normálisra a hajukat? :-D :-D :-D
    Van olyan, hogy loknis fiú fóbia? :-D :-D :-D

    VálaszTörlés
  6. Ez a kép nagyon rút. :D :D

    Nekem meg sokszor egy volt csoporttársam ugrik be: https://www.google.ie/search?q=ga%C3%A1l+viktor&espv=2&biw=1366&bih=667&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjR8smVybTNAhUmKcAKHeN8DQYQ_AUIBigB :D :D

    Persze nem miatta hagyjuk kunkorodni, egyszerűen ez Paja. :D Hozzá tartozik a személyiségéhez. Majd 3-4 évesen már olyan lesz, mint Peti, levágjuk és bájbáj loknik. :(

    Most a party-n volt egy kisfiú, fenékig ért a haja. o.O Na az nagyon brutál. Lófarokban volt neki és derékig ért. Nem tudom, mi volt az oka, most láttam életemben először, nem akartam rákérdezni, most mi van... :D

    Loknis fiú fóbia. :D :D Mondjuk ez megmagyaráz ezt-azt. :D

    VálaszTörlés
  7. Hááát, nekem a volt osztálytárs sem a zsánerem. :-D Nem vetem meg a göndör hajú fickókat, de nehéz eltalálni, hogy ne legyen Balázs Palis az illető...

    Én nem akarok beleokoskodni ám!

    Azért ez a lófarok eléggé gáz!
    Nekem az tetszik, mikor állig, max vállig ér egy kisfiú haja.

    Hát öcsémhez a viszonyom eléggé speckó, szóval igen, sokmindent megmagyaráz. Anyukámnak még mindig ő az aranyf*szú kicsi fia... Az angyalka. Nem képes észrevenni az elég súlyos hibáit.
    Amúgy, mikor 16 éves volt tesóm és hosszú a haja - a vége szép loknis - anyám inkább maga mosta, szárította neki, minthogy levágassa a fürtjeit. (Kicsit beteg, mi? :-D )

    VálaszTörlés
  8. Én most utólag azon gondolkozom, hogy növesztheti a rákos gyerekeknek? Nem tudom, tényleg. De nagyon furán nézett ki, mert nem az az ápolt középhosszú hajú kisfiú volt, mint pl a modellgyerekek, hanem hosszú, kócos lófarkas, fenékig...

    Most hogy belegondolok, nem is tudtam, hogy van tesód. :D Nem esik sok szó róla... :)

    VálaszTörlés
  9. Vagy vmi szekta. :-D

    Van... de mivel anyám olvassa a blogom, így vagy jót vagy semmit kicsi szíve csücskéről. Tesóm félelmetesen nagy csalódás az utóbbi kb 8-9 évben. Számtalanszor vert át, húzott le anyagilag , de anyám nem képes meglátni. Neki ő még mindig az anygyalhajú kicsi fia.
    Ezért is lesz jó otthon lenni, mert mióta külföldön élek egyre gátlástalanabb...

    VálaszTörlés
  10. Jaj, értem, nyilván. Nagyon várod te már ezt a hazaköltözést. :)

    VálaszTörlés