Oldalak

2016. június 5., vasárnap

Már régóta meg akartam irni, Pipi miket kapott a 6. szülinapjára, mert a betegsége és a party miatt hát meglehetősen erős volt ez az idei ünneplés...
No szóval a buli még hányósan kezdődött... Hogy felviduljon kicsit, 12-én, a szülinapján megkapta Nagyi postán érkezett ajándékát, a Hogyan készits kalózokat? könyvet. A kincsesládát és a kalózt azonnal megcsinálta (összeragasztani nehéz volt a műanyagos lapokat, abban segitettem) és sokat szórakozott a feladatokkal is, főleg a matricázás tetszett neki természetesen. Odaadtam neki az Amig utazunk könyvet is, de ezt szegény két hányás között nem értékelte nagyon. (Azóta igen.)
Aztán másnap, szintén viditásképp, kapott egy kis Legot, egy helikoptert és odaadtuk neki a Paw Patrol étkészletet is, ami már rég itt várta a szekrényben.    
Hétvégén, a tortás ünnepléskor megkapta a fő ajándékát, egy igazi, vizen úszó Lego rendőrhajót. (Én javasoltam, hogy ne kapjon semmi nagyot, ha már party-t szervezünk neki, de T. megsajnálta, hogy igy lebetegedett pont a szülinapja előtt, igy kényeztette kicsit...)
Ezek voltak hát a saját ajándékaink és akkor még jött a buli... Csak felsorolás-szerűen, kitől mit kapott:
Hugo - €20-s Disney voucher
Christian - Star Wars Escape Pod Lego
Lindus & Livi - DIY kaleidoszkóp
Lulu - Racing Bike Transporter Lego
Sanjith - Robot Lego és két könyv
Emma - kinai kisállatok felfűzve
Dev - Questions & Answers about your Body
Matilda - Play Doh Flip 'n Frost Cookies
Donal - Ultimate World of Dinosaurs meg egy dinó fej
Lorcan - dinós radir és Gift in a Tin Car Journey Games
Hát ennyi. Elég durva, nem tudom, jövőre talán kéne kérni, hogy ne hozzanak ajit, mert ez igy brutál szerintem. 

2 megjegyzés:

  1. hardcore lista! egy erősebb karacsonynak is elmenne! :-D
    mi beleszaladtunk idén egy ilyenbe, hogy Bucka úgy tekinti Manyi szülinapját, mint egy második karacsonyt. lego emett robotot szeretne. 70 euro. aha, koszi...

    VálaszTörlés
  2. hű de ez engem úgy idegesit. tudatosan vigyázok mindig, hogy ne legyen túl sok játékuk (szerintem jó is vagyok ebben, összehasonlitva másokkal szerintem nálunk nincs annyi felesleges játék, amivel havi 1x méltóztat játszani) és erre tessék, most jött egy ilyen buli. :-/
    Bucka miért akar kapni bármit a tesó szülinapjára? :D :D

    VálaszTörlés