Oldalak

2016. augusztus 10., szerda

Semmi kedvem megirni az ötödik Book Assignment-et, mert egy oltári idegesitő könyvről kéne okosságokat nyomnom, de egyszerűen nem megy, nem tudok hazudni, hogy hűűű de sokat tanultam belőle, mert nem, egy rakás közhely az egész, fúj, ráadásul nem is hiszek ezekben a spirituális löttyökben (minden úgy jó, ahogy van / acceptance is above all - blöööööeeeee), úgyhogy gyorsan idevésem, hol voltunk tegnap meg ma délelőtt.
No szóval tegnap még egész emberi idő volt, igy Cabinteely-ben jártunk, a nagy játszótéren. Izgi volt, mert van normális homokozó, finom homokkal, nem azzal az apró törmelékessel és van egy nagy egyensúlyozós pálya is, amin Pipi villámsebesen megtanult átjutni, beelőzve a nála jóval nagyobbakat is. (Egy néni meg is jegyezte, hogy wow, igazán jó mozgása van és kedvesen tapsikolt is neki, hogy bravooo, bravoooo - én meg szerénytelenül bólogattam, hogy ja, tényleg menő, mert valóban az, na, úgy sétált a gerendákon, mintha csak a járdán gyalogolna és úgy átlejtett a fellógatott autógumikon, mintha fix lépcsőkön menne, ügyi volt, valóban.) A hely érdekessége volt egyébként, hogy összefutottunk ugyanazzal a gyerekcsapattal, mint hétfőn a vizesésnél, persze nyilván ezt csak én vettem észre, de akkor is vicces volt. Este amúgy letudtam a 8. Pro Bono session-t, nem volt rossz, tényleg, jó érzés, hogy alkalomról-alkalomra jobban megy a dolog.
Ma délelőtt bár Malahide-ra indultunk játszóterezni, végülis játszóház lett belőle, mert ömlött az eső, mire elértünk a folyóhoz. A Clare Hall bevásárlóközpontban lévő Funky Monkey-ban töltöttük végül a délelőttöt, ami nem volt rossz, tényleg, nagy volt tér, világos volt és úgy egy az egyben szimpatikus volt az egész. A dolog szépséghibája, hogy végül több, mint €20-t költöttünk, mert 11 körül a fiúk farkaséhesek lettek és kénytelen voltam nekik venni egy-egy sütit és igy összességében azért elég combos lett a végeredmény a belépőkkel együtt, de ez van, egyszer élünk és egyszer van nyár (egy évben haha).
Na, összeszedem magam, megyek irni, de közben azért még mindig fúj.    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése