Oldalak

2016. október 16., vasárnap

A hétvégénk eddig elég egysikú: délelőtt az IKEA-ban jártunk, délután a Homestore-ban. Már régóta rágtam T. fülét, hogy vigyük vissza a Patrull kaput, úgyhogy amikor ömlő esőre ébredtünk ma reggel, úgy éreztük eljött az idő. 10 körül indultunk (mint kb mindenki) és hétvége révén iszonyú tömegben voltunk kénytelenek végigekézni magunkat az áruházon. Ha már ott voltunk, javasoltam, hogy ebédeljünk is meg, ne kelljen már főznöm otthon, ha végre hazaérünk és T. rá is bólintott, hurrá, úgyhogy megejtettük az évi egy IKEA ebédünket. (Peti kivételével mindhárman húsgolyókat ettünk sült krumplival - Palika nagyon cuki volt, ahogy tunkolta a sült krumpliját a szószba, pedig nem szereti se a majonézt, se a mustárt, se az ilyen szószokat, de most ez valahogy izlett neki (sőt, lekvárt is kért a húsgolyócskáira haha) és mindenki kapott sütit is, a fiúk csokisat, én mandulásat, T. meg almásat (utóbbi pocsék volt sajnos) szóval egész jó volt minden attól eltekintve, hogy a gyerekek az idegeinken táncoltak: Palika folyton kézzel akart enni, Peti meg mindent leejtett és összecsokizott folyton.) Mivel nem voltak vérmes vágyaink, miket szeretnénk venni, nem is költöttünk sokat, összesen két átlátszó dobozt, egy lábast, pár mécsest, egy ágytakarót vettünk ja meg persze Pipinek egy gyöngyszettet, mert imádja az ilyen kis bibelődős dolgokat. (€28-t költöttünk plusz az ebéd, a kapuért meg €33-t kaptunk, szóval jól jártunk összességében, bár tényleg alig vettünk valamit.) 1 körül indultunk haza, itthon Peti azonnal nekilátott szivecskét gyártani, én meg elvittem Paját aludni. Amig aludt, két üzlet is köttetett: T. a kiságy matracát, én meg Palika lábzsákját adtam el... 5 körül - mivel még mindig elég rossz volt az idő - úgy döntöttünk elnézünk a Homestore-ba, mert T. még nem látta a Halloween-i dekort, én pedig szerettem volna venni egy kulacsot Pajának, mert a mostani folyton eláztatja a táskámat. (Igazság szerint Petinek is kéne, mert az övé is folyik, de gondoltam veszünk egyet és megnézzük, hogy teljesit és ha jól, kap olyat Pipi is.) A boltban tehát ketté váltunk: T. és Peti a szörnyek között tobzódott, mi meg Palikával kulacsokat nézegettünk. Ilyet vettem, pirosat (sajnos egy piros volt és két rózsaszin, semmi más, szóval ha akartam volna se tudtam volna kettőt venni) majd mivel megigértem Petinek, hogy választhat egy Yankee Candle meltet, azt is vettünk egyet. Mivel a Homestore-ral szemben van a Lidl, természetesen oda is bementünk vásárolni, úgyhogy volt vagy fél 7 mire hazaértünk. (Hazafelé LGT-t hallgattunk, úgyhogy kézmosás közben szétröhögtem magam, ahogy Palika dalolgatott, hogy Nem tehettem róla, nem tehettem róla, igazán, igazán, nem tehettem róla... (Aztán fokozta is: Nem tehetett róla bácsi, nem tehetett róla...)) Az este a szokásos rend szerint telt: vacsi, fürdés, alvás.) Jóccakát.     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése