Oldalak

2016. október 10., hétfő

  • Ma nem mentünk sehova délelőtt, mert vártuk a redőnyös bácsit, aki fél 11kor meg is jött és gyönyörűen megszerelte a konyhában a sötétitőt, úgyhogy most már ki tudunk menni délelőttönként a konyhába és nem ég ki a szemünk egy-egy naposabb napon, hurrá. (Irtam is T.-nek, hogy szerintem nem is ir volt az ipse (de), mert pontos volt és tök szuperül megszerelte a függönyt, még gyerekzárat is tett rá, imád, imád.) 
  • A suliból hazafelé ma átvezettem egy vak bácsit az úton, de ahogy visszanéztem, kiderült, hogy nem is akart átmenni, épp kisérte vissza valaki a mi oldalunkra... 
  • Mig itthon lébecoltunk, főztem egy nagy adag félborsófőzeléket, mostam, teregettem, hajtogattam és szórakoztattam Palikát, aki igencsak unta a banánt itthon, na de havi egyszer egy ilyen nap is belefér.   
  • T. közben irta, hogy Svájc gyönyörű, költözzünk oda, haha, azonnal rábólintottam, végülis tök mindegy, hol vagyok HTB, hol nem tudok elmenni dolgozni, mert nem éri meg két gyerek mellett. (Bár ahogy elképzelem, Svájcban nyilván fityingekért van ovi meg biztos létezik a napközi intézménye is. Bahh, egy a bökkenő, hogy németül egyikünk sem tud.)  
  • És ime a (Beszélő) Blue Beauty: 

6 megjegyzés:

  1. Szívesebben lennék htb Svájcban... igaz, lassan bárhol, ha ha - de legyen jó idő!

    VálaszTörlés
  2. Egy vagyon a bölcsi - ennyit tudok.

    VálaszTörlés
  3. de olyan szép! eskü minden reggel a muzsika hangját énekelném, mikor kinyitom az ablakot! (aztán elmennék tehenet fejni vagy nem tudom.)

    VálaszTörlés
  4. No nem mintha fenyegetne a veszély, hogy Svájcba költözzünk, de mi már ovi kategória vagyunk gondolom, Paja januárban 3, az mán csak nem bölcsi.
    Nekem a volt fogorvosom és egy volt gimis osztálytársam él kinn és bakker utálom őket, minden hétvégén olyan fotókat posztolnak, amiket mi a nászutunkon csináltunk - Svájcban. Haha. Azért tetszik amúgy még az ország, mert picike, könnyen bejárható és hát Európa, nem a világ s*gglyuka, mint Irország (Már elnézést, de tényleg ez már annyira nem Európa, ez ilyen Senki Földje valahol Európa és Amerika között. Ez itt egy nagy család, mindenki ismer mindenkit, minden szál összefut és hát össze is tart az ország, mert egyedül áll, távol mindentől és mindenkitől. (Épp ezért szerintem ha jön a muszlim világ Európába, mi itt akkor is biztonságban leszünk, annyira letojják az egész szigetet.))

    VálaszTörlés
  5. Szegény vak bácsi :-DD
    Svájc: kurva drága. A főnökasszonyom lánya ott bébiszitter, és irgalmatlan árak vannak. Nyáron kiment ő is, és hát középvezetőként itthon nem keres rosszul, de ott, azt mondta, hogy kábé egy hét alatt elment volna a fizuja csak kajára, annyira drága minden. Nézegette a csizmákat, a legolcsóbb 150 euro volt.

    VálaszTörlés
  6. Pedig direkt megkérdeztem, át akar-e menni és akkor kicsit hezitálva, de azt mondta, hogy igen, én meg gyorsan átlökdöstem, mert már kezdett piros lenni a lámpa... Ilyet!

    T. is azt mondja, hogy kicsit drágább a kaja, mint itt (a lakások meg itt drágábbak :( ), de hogy hihetetlen tisztaság van és tök jól működik minden. Kikérdezte a kollégáit, akik Dublinból mentek át, azt mondják ég és föld. :P Egy baj van: az emberek mogorvák. (Főleg az irek után.)

    Miért nincs tökéletes ország????

    VálaszTörlés