Oldalak

2016. október 4., kedd

Magyarországi nyaralás 6

És végre elértünk az utolsó (csonka) héthez, szerdán már repültünk haza, szóval még két napunk volt a jóból.
Hétfőn délelőtt bementem Petiért Nagyihoz. Mivel jó korán beértem, hazafelé kinéztünk a Margitszigetre, vagyis meghallgattuk a zenélő szökőkutat (menő) és játszóztunk egy kicsit. A Mekiben ebédeltünk, szokásosan Happy Meal-t vettünk, majd hazavonatoztunk. Mikor Palika felkelt, hogy elbúcsúzzunk a nyártól elmentünk még utoljára strandra, ezúttal Nagykátára. Elég furcsán indult a kaland, mert Paja rettenetesen üvöltött, mikor leesett neki, hogy nem Ceglédre mentünk és a kisujját sem akarta beledugni a vizbe... Végül hosszas ölelgetés és rábeszélés után feloldódott és bejött velünk a vizbe, amit azzal háláltam meg, hogy lecsúsztam vele az egyik csúszdán és hát hmmm, jól belerántottam a vizbe, pár másodperc után tudtam csak kihalászni. Meglepő módon nem nagyon sirt ezután a merénylet után, lehet már unta az orditást. Zárásig maradtunk a strandon, ami klassz volt, főleg igy, hogy alig voltak rajtunk kivül, többször volt olyan, hogy egyedül voltunk a medencében, sehol senki. Jó kis záróakkordja volt ez a nyaralásnak, nagyon jól éreztük magunkat, hiába, Magyarország király hehe.


Kedden már szinte egész nap csak pakoltunk, illetve én még elugrottam a patikába, a Lidl-be és a Sparba megvenni az utolsó szükséges dolgokat. Délután elmentünk még fagyizni egyet a központba és szökőkutazni kicsit.
Ennyi volt hát egy hónap. Szipp. A többi néma csend, már dokumentálásra került. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése