Oldalak

2016. október 10., hétfő

T. elrepült 3/4 6-kor, a taxi 3/4 4-re jött érte - hiába, ő megteheti, hogy kicentizi az indulását, két gyerekkel én ezt sosem merem eljátszani, ha mi mentünk volna, már 3-kor itt lett volna a taxi, de mindegy, már megszoktam, hogy mindig én húzom a rövidebbet (értsd a gyerekek mindig nálam vannak, a repülés nekem sosem lehet dögunalom vagy full sminkes luxusút egyedül, bármennyire is vágyom már arra, hogy egyszer az életben egy hétre elrepülhessek tőlük).
A hétvégét nem toltuk túl, ezúttal nem kirándultunk semmi fancy helyen, inkább pakoltunk, mostunk (mostam), főztem ilyesmik.
Szombaton délelőtt Bray-ben voltunk, mert szeretnék csinálni egy nyereményjátékot a dublinfoxon és az egyik ajándékért el kellett mennem. Ha már ott jártunk, játszóztunk is egyet egy iszonyú lepukkant játszótéren (úgy tűnik ez egy ilyen hét), hát jézusom, ha egyszer el kell költöznünk az elitnegyedből, én tuti hazamegyek Újlipótvárosba, ugyanis botrányosak egyes területek, itt pl a játszó tele volt szeméttel, a kosárpályán meg vagy két-három sörösüveg volt ripityára törve négyzetméterenként. Brrrr. 1 körül értünk haza, ebédre pizzát ettünk (szégyellem magam), majd mig Paja aludt, mindenki tette a dolgát, Peti Legozott, T. pakolt, én meg rendet raktam a lakásban. Mikor Pál felkelt, elvittem a Lidl-be vásárolni, de ez sajnos rossz ötlet volt, mert épp amikor indultunk, akkor lett vége a Pro Life konferenciának* az RDS-ben és persze belekerültünk a dugó kellős közepébe: mig máskor Stillorgan 15-16 perc, most 45 perc volt, azt hittem már megőszülök, mire odaérünk. A Lidl persze szintén fullon volt, parkolóhelyet is alig találtam, a boltban sem volt már pl kenyér (!), nagyszerű út volt tehát. Negyed 7-re értünk haza, kissé paprikásan. Az estét összesen az mentette meg, hogy megnéztük a Liza, a rókatündért, ami szerintem tök király volt, mindkettőnknek nagyon tetszett, bár abszolút nem ilyennek képzeltem.
Vasárnap Palika 5től szórakoztatott, jaj nagyon jó volt. Hol rosszat álmodott (eltört hemcsi (este kettétörte a hajpántját, jól leszidtam érte, úgy tűnik ezt még nem dolgozta fel), hol fázott és lehúzta a takaróm, hol csak meg akart ölelni, hol telefonozni akart, hol ez, hol az, a lényeg, hogy 8-kor mikor végül kikeltem az ágyból, úgy éreztem magam, mint Gellért püspök, akit leguritottak a hegyről. Ennek megfelelően nem is csináltunk semmi különöset délelőtt: Fél 11 körül elindultunk a Kukacos játszóra és délre már haza is értünk. Akkor befejeztem az előző este elkezdett marhapörköltet (nem tudom, más hogy csinálja, én vagy 5 órán át főzöm és igy sem omlós a hús, utálok főzni, nem tudom, mondtam-e már) és összedobtam egy almalevest, desszertnek. T. tehát 3/4 4-kor lelépett, mikor Paja felkelt még csak negyed 5 volt, úgyhogy bár először sétálni akartam vinni őket a környéken, végül a Homestore and More mellett döntöttem, mert rájöttem, hogy szegény Pipi hétközben úgysem láthatja az ottani Halloween-i őrületet, pedig tuti tetszene neki. Igy is lett hát: elgurultunk Nutgrove-ba a H&M-ba, végiglibegtünk az áruházon (vagyis én azért nem libegtem, karjaimban a 15 kilós Palikával) és jókat röhögtünk az idiótábbnál-idiótább apróságokon. Mivel megengedtem Petinek, hogy válasszon valamit, végül vettünk egy villogós poharat, zöldet, tényleg menő, mázli, hogy nem valami borzalmat választott... A Homestore után átszaladtunk a Lidl-be, vettünk péksütit reggelire meg egy 12 db-os jégkrémet hazaútra. Fél 7 volt, mire hazaértünk, vacsi, játék, fürdés, pontban 9-kor pedig már kinn is voltam az aprónéptől. Ja, este Peti még dekorált is: feltett két Halloween-es posztert meg pár ablakdiszt, igaz, hogy még több, mint 3 hét van Halloween-ig, dehát ez van, ki kell élvezni minden napot addig. (Én meg kitettem az asztalra két tök mécsestartót hehe, egyre jobban szeretem ezt az október-novembert.) 

* Ezen fel vagyok háborodva. Komolyan. Hogy egyes emberek meg vannak győződve arról, hogy kényszerithetnek másokat arra, hogy az egész életüket tönkretegyék, mert meg kell tartaniuk egy beteg gyereket. Agyam elszáll. Nyilván, aki akarja, szeretné, tartsa meg a gyerekét, legyen szabad választása, nem kell Taigetosz. De hogy arra ne lehessen lehetőség, hogy ha 1000%, hogy nem éli túl a szülést a baba pár órával sem, akkor el lehessen vetetni x hétig, hát szerintem ultragáz. Mert természetesen nem arról van szó, hogy az anyuka bármilyen esetben dönthessen a terhessége felől, neem. Összesen arról megy a vita, hogy enyhitsenek az abortusztilalmon és HA halálos beteg a baba, lehessen elvetetni. Őrület.

2 megjegyzés:

  1. Ettől nekem is forog a gyomrom, mikor az abortusz témába belepofáznak!
    Pláne, ha az egyház/férfiak. Bár az egyház is férfiak, szóval... Az ilyeneket rákötném egy gépre, ami szülést stimulál és hetekig rajta tartanám őket. ( És akkor az még csak a fizikai része, ami kevesebb, mint a lelki...)
    Sokszor annyira gyűlölöm a férfiakat! Jah, meg az agyhalott vallásos picsákat is!
    Azt hiszem a világ ezerszer boldogabb volna, ha semmi vallás nem létezne!!!

    Hajpánt?

    óh, szegény Zember is annyira tud unatkozni a repülőutak alatt. Grrr!

    VálaszTörlés
  2. És érted, az még csak a szülés, de mi van azután? Élete végéig? Persze, ne lehessen abortusza még a megerőszakolt nőknek sem, mert az a kis életke... És a kinti emberek?! Hogy szeretheti az ilyen anyuka a kényszerből megtartott gyerekét...

    Hajpánt, ja. :D Én mindig feltolva hordom a napszemcsit, hajpántként, ez úgy megtetszett Pajának, hogy ő is szeretné, de neki vhogy leesik... Úgyhogy kapott egy kis fekete hajpántot, de eltörte... :(

    Igérd meg, hogy következő életedben te is férfi leszel. :D :D

    VálaszTörlés