Oldalak

2016. november 11., péntek

Herbert Park
Szombaton jöttünk haza Dungarvanból, nagy boldogságban, a vasárnap pedig már újra pakolással telt, T. ugyanis hétfőn elrepült Amerikába. 12kor indult a gépe, nagyjából akkor, mint Anyuéké, akik pedig iderepültek, hiába no, mi már csak ilyen aktiv család vagyunk.
A vasárnapot amúgy ellazáztuk, csak a Herbert Parkba mentünk ki kacsát etetni, nem volt semmi extra programunk, nyilvánvalóan nem kirándultunk semerre, igy is hulla fáradtak voltunk a nyaralás után. No de miután az én életem csak játék és mese, ime hogy telik a hetünk most, hogy Anyuék itt vannak:
Hétfőn tehát T. 10 körül elment, én pedig Pajával a délelőttöt pakolással, mosással és takaritással töltöttem (ez még a Hófehérke üzemmód volt). Negyed 2 körül szokás szerint elmentünk Pipiért, majd vártuk Anyuékat, akik olyan 3 körül már meg is érkeztek. Volt nagy örülés, ujjongás, majd mikor Palika felkelt, kivittem az egész pereputtyot Poolbegre, mert gyönyörű idő volt és kinéztem, hogy keddtől jön az igazi novemberi trutymó időjárás, gondoltam lássanak már Anyuék egy kis tengert a csúnya idő beköszönte előtt. (Mondanom sem kell, hogy egy valamit nem vettem számitásba, nevezetesen azt, hogy fél 5kor már lenn a nap... Szóval elindultunk a tengerpartra még napsütésben, hurrá, de mire a dugóban fél 5re kiértünk, addigra szépen bealkonyodott... Na mindegy, igy jártunk, a tenger azért szép volt, épp kifogtuk a dagályt, készült pár szép fotó.)
Kedden - ahogy a meteorológusok megjósolták - elromlott az idő. Egész nap, de szó szerint egész nap esett az eső, úgyhogy nem mentünk közösen sehova. Palika alvása alatt elugrottam a Nutgrove-ba a Tescoba, a Penney's-be és a Dealz-be és bár siettem, igy is 5 után értem haza.
Szerdán kicsit javult az időjárás és ugyan szemerkélt az eső, voltunk olyan bátrak, hogy nekivágjunk Bray-nek és jól is tettük, mert mire odaértünk, kisütött a nap és megjelent felettünk egy naaagy szivárvány. Bray-ben a szokásos körünket jártuk be: sétáltunk a promenádon, Palika játszózott kicsit, majd lementünk a partra kavicsozni. Találkoztunk egy kedves kutyás bácsival is, akivel elbeszélgettünk, majd hogy legyen egy kis változtosság, hazafelé felvittem a társaságot a Cliff Walk elejére is, ahonnan gyönyörűen rálátni az öbölre. Délután elsétáltam a Tesco-ba kenyérért - jajj, egyedül vásárolni de jó is! - és ennyi volt a nap. 
Csütörtökön a Powerscourt Gardens-ben jártunk, Wicklow-ban. Nem tudom, mondtam-e már, imádom az őszt, ahogy behajtottunk a birtokra egész mesebeli volt a táj: gyönyörű sárgás-vöröses fák mindenhol, alattunk a völgy, szemben a hegyek - aaaaa, azért vannak ebben az országban is szép helyek. Fél 11-től fél 12-ig sétáltunk a kertben (na jó Palikát általában cipeltem, áh), majd Pajával beültünk scone-ozni a kávézóba, Anyuékat pedig visszaküldtem még kicsit andalogni. Pontban 12-kor indultunk vissza a városba, Petiért épp odaértünk, mert előtte természetesen még megebédeltünk itthon. Délután, mivel Palika korán kelt, kisétáltunk a Herbert-be, de minek, kb 15 perc levegőzés után már szinte vaksötét lett és egyszer csak jött egy bácsi zseblámpával, hogy ő akkor most bezárná a parkot. Hümm. Hát ennyit a délutáni sétáinkról mostantól úgy kb áprilisig.
Pénteken, vagyis ma, megint jó idő volt, nem esett, nem fújt (tegnap azért cidriztünk rendesen Powerscourt-nál), úgyhogy hová is vihettem Európa közepéről érkezett drága szüleimet, mint a tengerpartra. Ezúttal Dun Laoghaire-ben kötöttünk ki, készitettünk pár szuper tengeres képet, majd besétáltunk a People's Park-ba játszózni és a szökőkutakkal szórakozni. Hazafelé kaptam egy kávét Aputól, ücsörögtünk kicsit a teázó előtti padokon, majd mire hazaértünk szépen beborult az ég és el is kezdett az eső szemerkélni. Paja alvása alatt elmentem a Nutgrove-ba vásárolni (Argos (szülinapi party lesz hétvégén, Lego-t kellett vennem), Dealz (shoebox adományozás megy a suliban, finoman figyelmeztettek, hogy kvázi kötelező), Penneys (Apunak vettem egy pulcsit legutóbb és kicsi lett, most cserélhettem ki), Tesco (Tesco mindig köll, ezúttal pelus miatt), EuroGiant (lásd shoebox appeal), Lidl (általános bevásárlás és biztam benne hogy találok Pipinek téli cipőt, de nem, 28-as volt a legnagyobb), Homestore (vettem három tepsit, mert féláron voltak)), fél 6-ra értem haza, meglehetősen nehéz szatyrokkal. Itt tartunk most, holnap szombat, nincs suli yaaaay, végre Peti is itthon lesz.     
És akkor ömlesztett képek:
Kedd - Az Eső Napja
Szerda - Bray
Powerscourt Gardens
Kijöttek a lábához a kacsák
"De normálisan!"
"Ez az?"

Herbert Park

6 megjegyzés:

  1. Csak a kepeket neztem, de eszmeletlen cuki kisfiu a te Palikad :)
    (A tobbit is elolvasom-kommentelem, igerem!)

    VálaszTörlés
  2. :-)
    Egyébként, te mennyire tudsz írül? Mármint ezeket a kelta kifejezéseket...

    VálaszTörlés
  3. Semennyire. :)
    Mindig csak röhögünk, hogy az ir az a nyelv, ahol úgy irod, hogy asztal és úgy ejted, hogy cseresznye. Teljesen követhetetlen számomra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, kicsit belekukkantottam anno a gael-be, érdekelt, de hamar kiábrándultam. :-D

      Törlés
    2. A suliban van ingyenes ir tanfolyam szülőknek, de szerinted? Vajon meddig jutnánk el? És hol lehetne használni? :D Áhhh, öreg vagyok én már ehhez.

      Törlés