Oldalak

2016. december 30., péntek

Karácsony: December 24 - 25

T. tehát pénteken, 23-án hazajött a kórházból, 24-én pedig már nyakunkon is volt a karácsony. Mivel nem igazán nagybevásároltam a héten, délelőtt feltettem főni a tárkonyos csirkeragu levest és elmentünk T-vel a Merrion Tescoba beszerezni ezt-azt és kiváltottuk Pipi antibiotikumát, mert a fülfájás mellé elkezdett köhögni is... (Igen, T. ekkor már ennyire jól volt, hogy vásároltunk... Oké, elég hamar kifáradt, de tulképp 9 (sőt, 7,5) nappal előtte még beszélni sem tudott...) Mikor hazaértünk megebédeltünk és mig Nagyi elvitte Paját csendespihenőzni a szobájába (nem alszik ám azóta sem), T. és Peti összeállitották a fát (kicsit megnagyobbitották), én pedig igyekeztem rendbe tenni a nappalit. 3 körül Palikáék kijöttek, ekkor Nagyi nekiállt rántott húst csinálni, én pedig a gyerekekkel feldiszitettem a fát (na jó, ők diszitették, én meg kiválogattam és rendszereztem a karácsonyi biszbaszainkat három különböző dobozkába). T. beállitotta a videókamerát, úgyhogy idén is megörökitettük hogy marhulnak a kölykök diszités közben. Hogy tökéletes legyen az ünnepi feeling, T. végül feltett két égősort is a lakásba: egyet a nappaliba, egyet a folyosóra. Mielőtt vacsoráztunk volna, készitettünk pár fotót is, szép ruhában, ami nem volt egyszerű, főleg Tudjukki miatt, aki egy másodpercre nem állt meg vagy ha igen, tuti valami grimaszt vágott, mert miért ne... Végül 6 körül rántott húsoztunk, majd fürdés, aztán Peti kikészitett Santa-nak egy kekszet, egy répát meg egy kis tejet és jöhetett is (már a gyerekeknek) az alvás. Mi felnőttek csomagoltunk, mert bár pénteken már egy-két cuccot sikeresen kipipáltunk ebből a szempontból, még maradt bőven csomagolnivalónk. Képek a napról:

   
Mivel tavaly bejött, hogy nem Szenteste ajándékoztunk, idén is másnap, 25-én reggel volt a Nagy Esemény. Bár tavaly rádobtam a fiúkra az ünneplőruhát csomagbontás előtt, idén ez kimaradt, igy jó angolszász szokás szerint pizsamában bontogattak nagy vidáman, hát ez van, normális kép úgysem igazán készült, ezúttal csak videóztunk mindent. Idén is igyekeztünk nagyon odafigyelni ki mit kap, mert Peti mostanság nagyon érzékeny a (nem létező) különbségekre, igy mindkét gyerek végül 4-4 ajándékot nyithatott ki, amik tulajdonképp még hasonlitottak is egymásra. Egyrészt, fő ajándékként Peti megkapta a Lego High Speed Passenger Train-t, Palika pedig kapott egy autópályát. Mindketten kaptak hozzá pótsineket, pótutakat, két illetve egy dobozzal, valamint mindketten kaptak egy-egy társast (Peti a Monopoly Juniort, Paja a Hungry Hippot) és Peti kapott még egy magnetic putty-t, Palika pedig egy 65 cm-es szürke fitness ball-t (ami sajnos egy picit nagyobb, mint kéne). (Ja, volt közös ajándék is, a Lidl-ből egy Pötyi készlet, €4 volt hehe.) Peti délelőtt össze is rakta a Lego-t, Palikánál pedig a fő sodort a Hungry Hippo-k adták. Ezen a napon szokásunktól eltérően ki sem dugtuk az orrunkat, örültünk az ajándékainknak és ettünk-ittunk. (Én is négy dolgot kaptam véletlenül, egy aroma lámpát, hozzá illóolajokat, egy helyes kis piros bőrpénztárcát és gumis erősitőket, mert idén tényleg szeretném leadni a plusz 3 kg-mat...) A nap képei:

     

1 megjegyzés:

  1. Baffus, én ennyire le vagyok itt maradva??? Leégett minden bőr a pofázmányomról. :-( :-(

    VálaszTörlés