Oldalak

2016. december 30., péntek

Pozitivumok

  • Jó volt látni, hogy Paja kvázi idegenekkel is itthon maradt, mig én a kórházba mentem. Ha 1) itthon 2) magyar nyelven vigyáz rá más, mint én és 3) még Peti is itt van, segitségnek, akkor itthon lehet hagyni, nem sir, nem picsog. 
  • Rájöttem, hogy vészhelyzetben az angoltudásom visszatér, ahhoz képest, hogy pár hete még azon gondolkoztam, biztos agydaganatom van, mert a legegyszerűbb angol szavak sem jutottak eszembe, a kórházban teljesen értelmesen elbeszélgettem a dokikkal - megkockáztatom könnyebben megértettem, mit magyaráznak, mint egyes irek, pedig nekik az angol az anyanyelvük. (Mondjuk most már megint visszasüllyedtem az agydaganatos szintre úgy érzem.)    
  • Reggelente jó ideje stabilan 58,5-59,5 kg között mozogtam kb, na most 57,5-58 kg között vagyok, közelebb az 57,5 kg-hoz. 

2 megjegyzés:

  1. De tök jó, még most is 57,5 kg a legtöbb, amit mutat a mérleg. o.O Szóval minimum 1 kg lement, de inkább 1,5 kg.

    VálaszTörlés