Oldalak

2016. december 7., szerda

Újabb "fontos" hirek

  • Hét először is kérem 16 fok van. Nem minusz, plusz. Ahhoz képest, hogy pár napja még szokatlanul hideg volt, most nyárias az idő, mikor tegnap felhoztam a kocsiból a Hungry Hippos-t, megcsapott a meleg, ahogy kiléptem a házból. Furcsa. 
  • Idén először van saját Elfünk. Peti nagyon szeretett volna már tavaly is, gondolkoztunk is rajta, hogy rendelünk kinából, €2-ért, de végül nem került rá sor, úgyhogy T. tegnap beadatta magának az influenza elleni oltást és ha már bement a patikába, vett egy Elfet is ugye egy kisebb vagyonért. Ma reggel találtuk meg a képünkre kapaszkodva, lufikkal a kezében. Cuki. A neve természetesen Chippy. Most törhetem a fejem, hol landoljon reggelente. 
  • Tegnap este fél 10től éjfélig nem volt net. Az egész országban. Leállt, mint olyan. Ha nem karácsony előtt történt volna ez, letojtam volna, de igy nagyon rosszul esett, mert tegnap akartam megrendelni egy csomó ajándékot és igy ugye nyilván nem tudtam. Helyette mondjuk végre elrendeztem Pipi rajzait és előkészitettem a mai ebédet meg megcsináltam egy csomó ezer éve halasztott dolgot, de akkor is bosszantó volt, na.  
  • Ma elhoztuk a Dunnesből a fiúknak rendelt csinos ruhákat. (Két fehér, hosszúujjas, galléros pólót Pajának (kettő volt egybe csomizva, nekem egy is elég lett volna) és egy vékony, szürke, csinosabb pulcsit Pipinek. Igy három egyforma szettjük lesz az ünnepekre: fekete-fehér ing fekete mellénnyel; fehér, galléros póló fekete mellénnyel és fehér, rövidujjas ing szürke pulcsival. Még jó, hogy nem lányok, haha.) Ha már Stillorganben jártunk, benéztünk a Dealzbe is, vettünk 40 db (!) képeslapot Peti osztálytársainak (legalább gyakorolja az irást...), szereztem 5 darab európai bélyeget a hazaküldendő kari képeslapoknak és Paja kapott egy muffint is a Mekiben. Mivel 16 fok volt és sütött a nap, ügyintézés után elgurultunk a játszóra, ahol természetesen elkezdett esni az eső, de sebaj, legalább láttunk egy szuper szivárványt, éljen Irország. 
Ugyanez képekben:


2 megjegyzés:

  1. Tök jó ez az elfezés! Kár, h már késő van hozzá, h rendeljek Kínából. :-(

    VálaszTörlés
  2. Ugye? Én kb 2-3 éve hallottam először róla, de €30-40 egy ilyen kis filcdarab, mindig röhögtem, ki az a hülye, aki megveszi. Tavaly már kicsit tetszett a dolog, mert Pipiék osztályába is jött egy és mondta, hogy milyen vicces, úgyhogy októberben filóztam, hogy kéne rendelni egy utánzatot, de végül elmaradt... :( Mondjuk a lényeg, hogy most már itt van, Petinek baromira tetszik még mindig, totál elhiszi, hogy mozog, ha nem nézzük. :D

    VálaszTörlés