Oldalak

2017. február 7., kedd

A hétvége elég nyugis volt, semmi extra, szombaton a Marlay parkba mentünk megfagyni, ha már múlt héten is bepróbálkoztunk vele, de haza kellett sietnünk az eső miatt, vasárnap pedig T. és Palika Herbert parkozott, mi meg Petivel főztünk itthon. Szombat délután nagyon jó dolgom volt, bementem Pajával csendespihenőzni és én elaludtam, bár ott ugrált a hátamon a kis disznó és csak 5kor ébredtem fel, tök jó volt. (Ő már 3/4 3kor kiszökött persze...) Vasárnap délután annyira nem volt király, elindultunk a fiúkkal Howth-ra lángosért, de Peti rábeszélt a Honeypark-ra, mert meséltem neki, milyen jó kis csúszdák vannak ott, de 4.40-re értünk oda és pont velünk egy időben érkezett a park felügyelője is, aki könyörtelenül bezárta a kapukat... Köpni-nyelni nem tudtam, totál világos volt még, a játszón egy tűt nem lehetett leejteni, annyian voltak és erre fogja bazmeg és bezárja 3/4 5 előtt. (Valószinűleg 5kor zárt a park* (de miért?!), ezt kicsit előrébb hozta a fickó, igy lett belőle 3/4 5, ami közröhej. Ha 20 percig még ott játszhattunk volna, egy szót sem szólok, annyi pont elég lett volna, Peti lecsúszik mindenen, Palika hintázik kicsit, hello, 5kor indultunk volna haza, megjegyezve, hogy 5kor zár a hely...) Hogy kicsit feldobjam a csapatot (Peti eléggé el volt kenődve, odaautóztunk fél óra alatt és egyszer csúszhatott le az egyik csúszdán) hazafelé beugrottunk a Mekibe egy Happy Meal-ért (fish fingers, crisps, water - már minden Mekis tudja haha), amit ott helyben meg is ettek a srácok és meg volt mentve a nap.
Igy telt a hétvégénk, én szóltam, hogy semmi különös nem volt...

* Megnéztük, február-márciusban 3/4 6kor zár a park. Hümm. 

2 megjegyzés:

  1. Biztos tele volt már a kiscipője a parkőrnek...

    VálaszTörlés
  2. Hát de bakker, 1 órával korábban ne zárjon már be fényes nappal, jó időben. o.O

    VálaszTörlés