Oldalak

2017. február 6., hétfő

Január végénél hagytam abba, no most azóta a gyönyörű napos szombat óta, amikor az Ardgillan kastélynál jártunk, megkergült az időjárás és olyan borzasztó, amilyen csak lehet. Esik, iszonyat szél van (tehát esernyőre még csak gondolni sem lehet, mert azonnal kettétörik a fogason lógva is) és ugye február van, ergo meg lehet fagyni.
Mivel a kastélyos kirándulásunk olyan jól sikerült, vasárnapra a Marlay Parkot ütemeztük be, mondván jó rég jártunk ott, de mire odaértünk, esni kezdett... Ha már ott voltunk, kiszálltunk, játszóztunk kicsit (és nem mi voltunk az egyetlenek, ez a durva), majd iszkoltunk is haza, mert csak Palikának volt bélelt esőgatyája, Peti viszont az egy szál farmerkájában csonttá fagyott - sárrá ázott szegény... Délután T. beszaladt a Céghez valami ügyet elintézni, mi pedig itthonról néztük az esőt az ablakon át, csakúgy...
... mint hétfőn, amikor is T. 10.40re orvoshoz ment, igy elvitte a kocsit, mi meg Pajával itthon ragadtunk a szépséges időjárás miatt.
A hét amúgy igy ment ki: csütörtökön délelőtt is itthon lógtunk, mert T.-nél volt a kocsi, a maradék napokon (kedden, szerdán és pénteken) pedig játszóházaztunk: egyszer a Leisureplex-ben voltunk, kétszer pedig a Mr B's-ben, a Nutgrove SC-ben. Az eső pedig szakadatlanul ömlött... Vidám egy hét volt, na.
Ami még történt, csak cimszavakban:
  • Elkezdtük nézni youtube-on a Dalfutárt, tök jó.  
  • Anyu 64 éves lett, tesómnak meg névnapja volt. Utóbbit elfelejtettem felköszönteni khm.
  • Petiéknél fotózás volt a suliban. 
  • Eladtam a Vtech walkert, a kis ELC szintit és egy alig használt kirakót. 
  • Elhoztam egy bélelt esőgatyát Petinek egy ismerőstől, végre ő is őrültködhet úgy, mint Palika, nem ázik be a feneke... (Kicsit viccesen néz ki mondjuk, kockás és kantáros, de ez van, ingyen volt, nem fogok €20-30-ért venni neki egy téli vizálló nadrágot egy-két hónapra...) 
  • Petiék új kedvenc rajzfilmje a Pororo lett, amitől leolvad az agyam, olyan idegesitő, de ők nagyon szeretik. (Eddig a Wanda & the Alien volt a sztár, az aranyosabb azért.)   
  • Palika szerint ő Bagolydoktor. (Illetve ha megkérdezem, milyen állat ő, akkor mindig úgy válaszol, hogy természetesen béka.)  
  • Peti már mindent elolvas, automatikusan. Azt mondja, nem tehet róla, ránéz valamire és nem akarja elolvasni, de mégis elolvassa. Kis cuki. Ahhoz képest, hogy tavaly mit küzdött, hangról-hangra olvasta el a szavakat, most kap egy vadiúj szöveget és folyékonyan felolvassa. (A legjobb csoportba került, ezt már irtam szerintem, tök jó.) Magyarul is megy neki egyébként az olvasás, de az döcögősebb azért jóval, többször megakad, de úgy általában az is oké. (Ehhez képest az irása még elég kis fura, angolul is, de magyarul még inkább, nyilván, mert pl a sz-t, cs-t, zs-t meg az ékezetes magánhangzókat persze abszolút nem tudja, mikor, hogy irja, a sz helyett simán s-t ir ilyesmik.)      
  • Két hete leadtam egy rövidke, de annál nehezebb forditást. Az 1500 Ft-os órabér ellenére vállaltam, gondoltam, legalább aprópénznek jó lesz. A végösszeg €20 lett, ezért kinlódtam át több estét, miután lefektettem a kölyköket és bazmeg azóta sem küldte a pénzt a csaj... És ami a legjobban felcseszi az agyam, hogy olyan cégnek forditottam, ami több milliárdos bizniszről henceg...    
  • Pipi azóta is szenved a hasával, naponta 15x megy kakilni (és 2-3 napja pisilni is). Kedd délután GP.
  • Csütörtök este Skype-oltunk Bencéékkel (nekem már csak Bence hahaha), meséltünk Dublinról, Irországról és megpróbáltuk elriasztani őket attól, hogy ideköltözzenek Barcelonából.  
 Ennyi volt hát február első hete, esős, esős és még esősebb. (És nyilván viharos, hogy az eső ne függőlegesen, hanem vizszintesen essen.)

2 megjegyzés: