Oldalak

2017. március 27., hétfő

Hétfő csak egy hétfő

  • Ma megint kaptunk cetlit, hogy az osztályban van tetves gyerek. Isteni. 
  • Beszéltem Sanjith anyukájával, Sanjith azért nem volt múlt héten, mert skarlátos volt. Szóval szuper, ez is az osztályban fordult elő. Ha nem utaznánk haza hamarosan, nem izgatna ennyire a dolog, de az igazat megvallva nagyon tartok attól, hogy valamelyik lebetegszik pont a repülésre és át kell tennünk az amúgy is aranyáron vett jegyeinket... 
  • Reggel volt a babysitter, jól elvolt Palikával, igaz, megint nem két órára mentem el, csak egyre, de hát szokni kell még a dolgot. Pénteken jön legközelebb, akkor igyekszem hamarabb lelépni, mint 3/4 11. 
  • Mivel Kriszti irt, hogy Gabinak hőmije van és múlt héten is köhögött már, inkább nem mentünk jógára... Nem vagyok az a bugyoláljuk be a gyerekeket vattába tipus, de ahogy irtam, repülés előtt kell a francnak, hogy összeszedjenek valamit, próbálom minimalizálni az esélyét egy-egy betegségnek. 
  • Ha már itthon ragadtunk, sütöttem egy banánkenyeret, mert miért ne. Jó lett. 
  • Ma még kitartott a szép idő, egész nap tűzött a nap és 8 fok volt haha, de a hét további napjaira végig esőt ir. Szipp. 
  • Na vár az Aware. 
Képek:


Bal Paja, jobb Pipi

2 megjegyzés:

  1. De ugyesek :) a bababkenyer is guszta!
    kerdezted a kremet: Tyrosur gelt szoktunk V.kukijara kenni, ha begyullad.

    VálaszTörlés
  2. Köszi! :)
    Gyulladásra nekünk sima Betadine oldatot javasoltak csak...

    VálaszTörlés