Oldalak

2017. április 1., szombat

Csak két gyors vicces:
Egyrészt nagyon nevettem múltkor, mert Matilda anyukája mondta, hogy egyetlen szót tanult meg eddig magyarul tőlünk és az a HAMA. (Haha, most is röhögök.) Felvilágositottam, hogy ez nem egy magyar szó, ezt csak Palika használja az étel helyett valami oknál fogva. (Ne kérdezzen senki, a TV dió, az étel hama, hát igy. (Néha háma, ha nagyon tisztán akarja mondani.)
Másrészt esténként, lefekvés után Paja minden este ezzel a történettel szórakoztatja Petit az ágyban: "Egyszer belekakiltam a kádba, jött egy boszorkány, nem tetszett nekem, jött egy (és innentől mond, mindent, ami eszébe jut, Lego, takaró, ablak stb, de a lényeg, hogy semmi sem tetszett neki)." És ezt igy minden este. Már előre kuncog, mikor nekikezd; ha esetleg elfelejtené, Peti figyelmezteti, hogy mondja a kis meséjét. Tegnap este mondjuk tényleg vicces volt, mert azt mondta, hogy "Egyszer belekakiltam a kádba, jött egy boszorkány, nem tetszett nekem, jött egy fej, láb nélkül, gurult, nem tetszett nekem, stb stb stb" Szerintem oltári.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése