Oldalak

2017. július 1., szombat

Hétfő - kedd majd hazautazás

Játszó a GP mögött
És akkor nézzük az utolsó két napot: Hétfőn délelőtt jött a babysitter, mig Palika tanulgatott, én Tescoztam és beültem az Insomniába egy kávéval átgondolni a tennivalóim. Délután - mivel Peti kb egy hete 10 percenként jár pisilni megint - (Ms McDonagh kérdezte is, mi van, mert 9-1.30ig vagy 20x kéredzkedett ki a WC-re, remek), elmentünk a GP-hez. A diagnózis a szokásos: be van gyulladva a kukija, igy folyton pisilni kell érzése van, kaptunk antibiot és megszületett az itélet: meg kell csinálni a műtétet, mert elég volt, 3-4 éve ezzel szenvedünk folyton, oké, esténként már hátra tudja húzni a bőrt, de láthatóan szűkebb a bőr, mint kéne és ez már nem lesz jobb. Nagyon műtét ellenes vagyok, tök gáz, hogy mi döntjük el, hogy fog kinézni a férfiassága egész életében, de egyszerűen ez igy nem mehet tovább, havonta - két havonta begyullad neki és az egy dolog, hogy percenként jár pisilni (és ugye nyilván ez is halál kellemetlen, nem tudunk normálisan elmenni sehova, mert az első 100 méter megtétele után már wc-t kell keresnünk), de laikusan is átgondolva valószinűleg nem tesz túl jót neki, hogy szinte állandóan gyulladásban van a kukija. Elég volt. Nekem többet ne vérezzen, ne repedezzen be, ne fájjon, ne okozzon kellemetlen tüneteket! Kezdődhet hát a hajsza egy jó urológus után... Na de visszatérve a naphoz, este még Aware volt, pakolni igy természetesen még nem kezdtem el, annál is inkább, mert Aware után nekiálltunk az airbnb-t böngészni, mert kitaláltuk, hogy augusztusban elmegyünk Glasgow-ba, egyfajta családi "nyaralásként". (T. persze már belengette, hogy nem biztos, hogy összejön, mert egyrészt ugye munkát keres ezerrel és ha felveszik, nyilván nem kap szabit ugye illetve 15-ig kell befejeznie egy nagy projektet, addig tehát semmiképp sem jó és utána is necces, mert akkor is sűrű a hónap, de mondtam neki, hogy bakker augusztus 30-án meg kezdődik a suli, úgyhogy kiegyeztünk egy augusztus 15-22-ben... Nagyon kiváncsi leszek, mi lesz a dologból, nem fogok sok időt a programtervezésbe ölni, az biztos, mert bosszantana, ha hosszas tervezgetés után végül mégsem tudnánk menni...) 
Kedden délelőtt Pajával búcsút vettünk a Kuflis játszótól, de nem volt túl meghitt a buli, mivel négy (!) osztályt szintén kivezényeltek oda a szomszédos suliból, igy mi kénytelenek voltunk elhagyni a helyszint úgy 15 perc után. Hazafelé beugrottunk a stillorgan-i Tescoba és húztunk haza ebédelni. Délután jó sokáig maradtunk a suli után játszani - hiszen ez volt Pipi utolsó teljes iskolai napja az évben - majd délután még mostam két adagot, teregettem, rendet raktam. Az utolsó pillanatban összedobtam egy kis ajándékot Ms McDonagh-nak is, pakolni igy 7 körül kezdtem el és nyomtam egészen 11ig, hiszen másnap már repültünk...           

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése