Oldalak

2017. szeptember 26., kedd

Palika: Ma én osztottam ki a... a... semmi*.
Én: Mit osztottál ki?
Palika: Semmi.
Én: A mat-et?
Palika: Igen! Én osztottam ki a barátiamnak.
Én: Ó. Kiknek?
Palika: Madeline... Charles... Jasmine...

(egy órával később hozzuk Petit haza)

Palika: Peti, ma én osztottam ki a barátiamnak a mat-et.
Peti: Vannak már barátaid?
Palika: Igen.
Peti: És szoktatok játszani meg minden?
Palika: Ja nem...

És tényleg nem, képes egész délelőtt egyedül elmolyolni, max az óvónőknek mutogat. Nem tudtam még eldönteni, ez zavarja-e vagy sem. 

* Cuki, minden nap van 8 tevékenység (Leader to the garden, Leader back stb) és be van osztva, melyik nap ki mit csinál. 14-en vannak amúgy, szóval nem minden napra jut munka, de vicces azért hallani, hogy megállja a helyét az ilyen feladatokban (is). A durva egyébként, hogy jövőre már suliba mehet(ne), ha még itt leszünk akkor, tuti nehéz döntés lesz, mi legyen, menjen-ne menjen. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése