Oldalak

2017. október 18., szerda

Extra szabadnap

Ma tehát kapott egy extra szabad napot Pipe. Az ovit reggel felhivtuk és mivel kinyitott, úgy döntöttünk elvisszük Palikát, nehogy túlságosan beleélje magát, hogy mostantól nincs ovi... Összesen 6 gyerek volt a csoportjában, de nem bántam, mert igy is sirva hagytam ott, előre félek, mi lesz majd a midterm break után. Na szóval Paját leadtam negyed 10 körül, majd hazasiettem és mikor T. elment dolgozni, megreggeliztem és elsétáltunk Petivel a National Print Museumba. (Régóta terveztük már, de suli után megy múzeumba a fene, hétvégén meg 2kor nyitnak... Pfff.) Nem egy nagy szám a hely, de Peti valahogy szereti, nyomkodta, piszkálgatta a gépeket, sőt, egy néni most segitett neki nyomtatni egy posztert is, szóval nem okozott neki csalódást a múzeum, jó volt. Hazafelé felvettük Paját az oviból, Peti beköszönt az óvónőknek, a délután pedig a szokásos mederben folyt: Mikor kártyázunk? Mikor sakkozol velem? Kérek inni! Éhes vagyok.   




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése