Oldalak

2017. október 18., szerda

Köszönhetően Ophelianak, izgalmasan indult a hetünk. Furcsa és rémisztő volt ez a nagy shut down, tudva, hogy az iskolák, ovik, kórházak, közintézmények, sőt, a boltok is bezártak és a tömegközlekedés is leállt eléggé beijedtem, mi vár ránk... Ehhez képest hálistennek teljesen átlagos napunk volt - attól eltekintve, hogy nem mertünk kimenni, mert jaj, mi lesz.  Itt a környéken semmi extra esemény nem történt, fújt a szél, különösen 2-3 óra körül voltak erős széllökések, de hát ilyen már máskor is volt (mondjuk télen két hetente egyszer tuti van egy-egy ennyire szeles nap) és most még az eső sem esett, sőt, sütött a nap kb egész nap. Olvastam, láttam, hogy délen és nyugaton keményebb volt, de itt Dublinban a többség azért mosolyog, ha szóba kerül a "hurrikán". Pont ezért megdöbbentő volt, mikor megtudtuk, hogy kedden is zárva lesznek a sulik, ami azért vicces ugye, mert a munkahelyek (és az ovik!) kedden már azért kinyitottak... A napunk egyébként ólomlábakon telt, kártyáztunk, ettünk-ittunk, vártuk, beindul-e a szél. 6 körül összedobtunk egy kis kekszet és hát ennyi volt az elmúlt 150 év legerősebb vihara...
Ugyanez képekben:

Reggel fél 10, üresek az utcák
11 óra -kisüt a nap
2-4 között szivárvány is volt

2 megjegyzés:

  1. Gondoltam ratok sokat, megha tul is lett lihegve, azert ezt lelkileg atelni, hogy meg ennel durvabb is lehetne, foleg az amerikai hirek utan...hat nem egyszeru.
    Dobsz egy kekszreceptet? Nagyon gusztak!

    VálaszTörlés
  2. Hát előző este fostam rendesen, elképzeltem mi van, ha betörik az ablak... :-/ Meg amúgy csak Dublinból tűnik úgy, hogy túllihegték, Cork és a déli országrész kapta rendesen, ott sokkal nagyobb károk lettek, mint itt; van, ahol még mindig nincs áram, hétfő óta...
    Keksz: http://www.bakedycake.ie/Valentines-Vanilla-Cookies Semmi küli amúgy, de nekem izlett nagyon, nagy kekszes vagyok. :D

    VálaszTörlés