Oldalak

2017. október 17., kedd

Az hétvégérűl...

Jó kis hétvégénk volt, aktiv rendesen.
Pénteken egy életem egy halálom bementem busszal a központba vásárolni ezt-azt. Sálat a fiúknak sajnos nem találtam, sőt, Petinek való iskolai galléros pólót sem, de tök véletlenül észrevettem, hogy van pár leértékelt iskolatáska a Dunnesben és lecsaptam egyre, úgyhogy €3-ért szerváltam végre Pipinek egy új táskát. (A tavaly rendelt Paw Patrolos táska sajnos kifingott, össze-vissza kiszakadt pár hónap után, huszonvalahány euro volt, Ausztráliából rendeltük, hát nem érte meg, na.) A táskán kivül vettem egy vastag sapit is valamelyik fiúnak (még nem döntöttem, ki kapja haha) és Pajának szereztem ünneplős inget 50 centért (!), a gond csak annyi, hogy elég szűköcske, de remélem karácsonykor még belefér... (3-4 éves méret, pfff. A szintén Dunnes-os 3-4 éves pizsifelső bezzeg lóg rajta, mint tehénen a pizsifelső... A pizsinaci a vádlija közepéig ér, a felső meg olyan nagy, hogy fel kell hajtani az ujját... Ki érti ezt!?) A rucikon kivül hoztam körtelét is a Dunnesból (máshol nincs ugye) meg még ide-oda beugrottam, úgyhogy fél 1 volt, mire hazavánszorogtam. Suli után nem maradtunk játszani, mert Petinek nem volt jó kedve, már eleve sirva jött ki valami hülyeség miatt, úgyhogy inkább elsétáltunk a Tesco-ba vigasztalásképp, ahol Pipi megkapta élete első normál méretű Mars-át. Délután rájöttem a sirás okára: szegény belázasodott, de kapott Calpol-t és onnantól jól volt egész este.
Szombaton, mivel nem volt láza és nem volt semmi betegség tünete, Peti reggel elment a sulis Halloween camp-re (camp hahaha, 10-2ig voltak). Mig ő kézműveskedett, mi Palikát elvittük a Kukacos játszóra, legyen egy jó délelőttje, ha már második gyerekként neki sosem volt abban része, hogy két felnőttel játszózhat egyedül... A játszó után hazasiettünk, főztem egy gyors borsólevest, majd 2kor elmentem Pipiért, aki nyilvánvalóan belázasodott a suliban, mire hazaértünk 39 körül volt a láza... A torka fájt, de nem vészesen, köhögni még nem köhögött, csak a láza szökött fel durván. Délután, mig T. takaritotta a fürdőszobát (észrevettük, hogy itt-ott halványan penészes a csempe), Peti feküdt, mi pedig Pajával elmentünk Malahide-ra játszózni... (Malahide Paja ötlete volt, próbáltam rávenni Howth-ra, de hajthatatlan volt, mert homokozós játszóra akart menni.) 4 körül értünk oda, 5ig játszóztunk, majd a kávézóban vettünk egy sütit (issssteni duplacsokis cheesecake volt €5,95-ért) és mikor megettük, tűztünk haza, mert igy is negyed 7 volt, mire hazaértünk. Este T. nem ment pinyózni, mondván Pipi beteg, de hálistennek nem volt durva az éjszaka, végig 38 körül mozgott a láza.
Vasárnap szintén Palikáztam: mig T. és Peti itthon pihengetett, én elvittem a kisebbik sarjat Rathfarnham-ra játszózni. Előtte eladtam egy fa puzzle-t, úgyhogy miután megvolt a bussiness a Lidl parkolójában, elvittem a vevőt, vagyis Marcsit és Marc-ot is játszózni. Egész sokáig, délig ott voltunk, majd mikor elkezdett csöpögni az eső, mi Pajával nekivágtunk Nutgrove-nak. Rengeteg helyre kellett mennünk: egyrészt vettem Palikának egy kisebb, 10-es gumicsizmát, mert a 11-es leesett a lábáról szombaton a Kukacos játszón. Másrészt, vettünk ezt-azt a Dealzben, szereztem Pipinek galléros pólót a Tesco-ban és hát be is vásároltam nyilván, majd beugrottunk az Argosba is és vettünk Petinek egy Pokemon kártyát. (Hülyeségnek tartom az egészet, főleg igy, hogy megpróbáltuk elolvasni a játékszabályt, de a suliban sajnos mindenkinek van és miután minden fiú ezzel szórakozik, Pipi úgy érezte, kimarad mindenből... Nem kérte, hogy vegyünk, mert azt mondta, nem érdekli a Pokémon abszolút, csúnyák a szereplők stb, de azt mondta, hogy zavarja, hogy nem tud játszani senkivel... Úgyhogy adtam egy esélyt a dolognak, vettem egy paklit, meglátjuk, mi lesz belőle. Egyelőre bejött a dolog, rakosgatja ide-oda, pakolgatja a lapokat, közel sem a szabályok szerint játszik, de elvan vele, nagyon örült, mikor odaadtam neki.) Fél 3ra értünk haza, szóval kimaxoltuk a délelőttöt rendesen... A délután viszonylag csendesen telt, este viszont újabb izgalmak következtek: elmentünk Gyöngyivel moziba, Stillorgan-be. Autóval mentünk, én vezettem (nyilván) és Snowman-t néztük meg. (Előtte beugrottunk a mozi mellett lévő Lidl-be és vettem gyorsan 6x2 l vizet Ophelia miatt, de erről később.) Nem vagyok nagy krimi-thriller szakértő, szerintem ez volt életemben az első ilyen jellegű film, amit megnéztem  moziban, de nekem tetszett. Utólag olvastam pár kritikát, a legtöbb jól lehúzta, hogy igy szar meg úgy szar, de szerintem jó volt, na. Mondjuk Fassbender alapból a gyengém, de nekem maga a sztori is bejött és eskü, én az utcsó pillanatig nem tudtam, ki a gyilkos... A film vége mondjuk valóban elég gagyi, azt meg lehetett volna csinálni jobbra, ez tény, nagyon hirtelen lett vége a történetnek, na de bumm, nem lehet minden tökéletes. Nekem abszolút nem tűnt lassúnak a film, a képek pedig wow, nagyon bejöttek, igaz, mikor kijöttünk a moziból, szét akartam fagyni haha... Apropó, kijöttünk a moziból és megdöbbentő idő volt. Világos volt az ég, meleg, balzsamos volt a levegő és a szél sem rezdült... Péntek óta durván meleg volt amúgy, 18-19 fok, ami kuriózum még nyáron is kb, nem hogy október közepén, de ami igazán rémisztő volt vasárnap este, az az óriási kuss. Se állathangok, se kutyaugatás, se szél susogás. Igazi vihar előtti csend volt, bevallom eléggé ráparáztam a másnapra jósolt hurrikánra. 11 körül értünk haza, de 1ig cikkeket olvasgattam, mi várható és nem nyugodtam meg. A suli 10 körül, az ovi 11 körül irt sms-t, hogy nem lesznek nyitva, előbbinek mondjuk örültem, mert Petit nem szivesen küldtem volna suliba úgy, hogy péntek óta 38 körül volt a láza és igy legalább nem vesztett napot, de na, azért rémisztő volt, hogy atyaég, lehet tényleg nagy a baj. 1 után feküdtünk hát le és mit volt mit tenni, vártuk a sorsunkat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése