Oldalak

2017. október 1., vasárnap

Megint képek főleg, pedig jó rég irtam... De egyszerűen úgy elrepülnek a napok, hogy kétségbeejtő. Ez a sok ide-oda mászkálás (úgy értem, oviba-suliba, majd oviba, majd suliba) rengeteg időt elvesz, a délutánok meg úgy elillannak, hogy csak lesek. Keményen belevágtunk amúgy az őszbe, a levelek már totál szinesek, egész hangulatos a város és a tengert akkor még nem is láttam vagy egy hónapja. Paja egyébként tegnap óta újra köhög, teljesen sosem múlt el a kehessége (szeptember közepén kezdte ugye), de tegnap-ma nagyon gáz volt, éjjel alig aludtunk, mert nonstop nyomta szegény. A héten egyébként sokat haladtam az állampolgáros papirgyűjtögetéssel és pénteken eljutottam a cornelscourt-i Dunnes-ba is, ahol találtam Pipinek egy szuper galléros pólót meg egy jó vastag cipzáros felsőt potom €8-ért. (Mikor hazaértem, rendeltem online még egyet-egyet ezekből, nagyobb méretben.) Ami a hétvégét illeti, a St Enda's Parkban jártunk csak illetve ma elszaladtunk a Homestore-ba megnézni a Halloween-i dekort, amitől Palika idén már abszolút nem félt, tök cuki. Sportfronton nem haladok túl jól: egyszer voltam jógán, szerdán, úszni egyik délelőtt sem jutottam el, pedig klassz lett volna. (Heti egy jóga - egy úszás király lenne szerintem.) A hetem legnagyobb büszkesége, hogy pénteken bablevest főztem (életemben úgy másodszor), vasárnap meg pizzát sütöttem és mindkettő nagyon jó lett. Ami a könyvélményeimet illeti, elkezdtem a French kids don't throw food-ot, youtube-on meg megnéztem a Szezon-t, a Bad Moms-t és egy dokumentumfilmet Otto Warmbier-ről. A hét izgalma, hogy pénteken Pipivel láttunk egy balesetet: egy autó próbált sávot váltani, de a másik sávban még volt egy másik kocsi, úgyhogy szépen összecsattantak, a szabályosan közlekedő autónak levitték az elejét, a sávváltó meg a lendülettől rárepült egy út mentén álló másik autóra... A félelmetes, hogy tök gyakran parkolunk ott, mint az a kocsi, amelyikre rárepült a szabálytalankodó és legtöbbször egyikünk benne is ül az autóban, mig a másikunk beszalad a Tescoba - hát király lett volna igy meghalni külföldön, hogy egy hülye figyelmetlen sofőr összenyom a kocsijával.  
Hát igy. Pikcsősz:   
Irott ir irás - I és T
Az ovi udvara
A ránk merőleges utca
St Enda's Park
Paja egyszer csak felkiáltott: Elefánt!
Bratyók
Ződ - És lehetetlen meleg
Pipi önarcképe



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése