Oldalak

2017. december 24., vasárnap

A karácsony előtti utolsó pár hétköznapunk egész jó hangulatban telt.
Csütörtökön T. szabin volt délelőtt, igy önként és dalolva eljött velem a Nutgrove-ba reggelizni. Több helyre be akartam ugyan ugrani, ezt-azt elintézni, de vele ugye nem lehet vásárolgatni, úgyhogy a fő hangsúly a reggelin volt. Sajnos nem jártam túl jól, mert a Quigley's-ben vállaltam be egy sütit, aminek a minőségéről sokat elárul, hogy én, aki nagyjából minden édességet megeszem vidáman, kénytelen voltam otthagyni a felét, olyan sz*r volt. Szépithetném a jelzőt meg ételre egyébként nem mondjuk, hogy sz*r, de ez bizony az volt. Egy 5x10 centis rózsaszin kocka (mint egy mignon), de belül nem volt semmi, csak az ordenáré rózsaszin "tészta", ami olyan istentelen száraz volt, hogy beleszúrtad a villát és atomjaira esett. Brrrrr, soha többet Quigley's, mert nem először járok igy, de én hülye változatosságra vágytam a Natural Bakery után haha. Na szóval a romanikus kis közös reggelink után azért benéztünk ide-oda és bár karácsonyi pizsit nem találtam a fiúknak és karácsonyi pólóból is csak Palika méretében volt már, azért volt értelme a délelőttnek, mert a Tescoban végül vettem Pajának egy kari pólót, a Clarksban pedig találtam a méretében egy cuki sportcipőt €16-ért, hurrá. (Oké, nyilván Petinek kellett volna cipőt vennem, de ezt nem tudtam otthagyni ennyiért. Just for the note, Paja lába10es.) A temetés miatt ez a nap volt Pipinek az utolsó tanitási nap, ezért náluk is járt Santa és mindenki kapott egy-egy könyvet, de Pipi az övét már a suliban elolvasta haha. Délután - mert T. csak fél napot vett ki - hogy elteljen az idő, mézeskalácsot sütöttünk illetve este fürdetés után elugrottam a Lidl-be is, mert nem igazán volt itthon semmi, főleg igy az ünnepek előtt.  

  
Intézményes Santa ajik: könyv és Paja zsirkrétái

Pénteken Palikát elvittem oviba, majd felkaptam Pipit és elmentünk Dundrumba. A Smiggle-be mentünk elsősorban és bár megigértem T.-nek, hogy nem kap semmit Pipi igy kari előtt, sajnos kénytelen voltam venni neki egy tolltartót, mert csak €12-ba került és szegénykém úgy szerette volna... Hm. No mindegy, nem ez a €12 ver a földhöz, üsse kő, igy jártunk. Hogy Palika se maradjon ki a jóból, neki egy Spy pen-t vettem illetve beszaladtunk a Tesco-ba, hátha találok neki valami kis játékocskát és találtam is, egy Wipe Clean könyvet. A Smiggle és a Tesco után benéztünk a H&M-be, hátha látunk karis pizsit vagy pólót, de ki volt fosztva az egész, úgyhogy csalódottan vettük az irányt a Penneys felé, mintegy utolsó lehetőségként... Itt oltári mázlink volt, mert már le voltak akciózva a karis ruhák, igy €3-€3-ért vettem a fiúknak karis pizsit és Pipinek egy karácsonyfás simogatós pólót is. Utóbbi mondjuk a lányruhák között volt, de szerintem tök uniszex, úgyhogy választhattam, hogy vagy ez vagy semmi...



Bár szerettem volna beülni a Baked-be egy sütire megünnepelni ezt a sok jó cuccot, amit lőttünk, Peti nem rajongott az ötletért, úgyhogy ezúttal kihagytuk a dőzsölést. (Agyam eldobtam amúgy, ott voltak a jobbnál jobb sütik (román cuki egyébként, nem ir, tehát normális sütik voltak) és volt képe azt mondani, hogy ő inkább nem kér semmit... Mikor máskor nonstop eszik. Mondta, hogy üljünk be nyugodtan, egyek egy sütit, ő meg nézegeti a tolltartóját közben, de hát hogy nézett volna már az ki: Anyuka zabálja a csokitortát, a pálcika kisfiú meg ül vele szemben és pakolgatja a tolltartóját... Szóval igy jártam, nem kaptam sütit, legalább spóroltunk...) Mivel hazafelé nagy dugó volt, 3/4 1kor már nem mentünk haza Palika előtt, inkább elhoztuk kicsit előbb, elvégre úgyis ez volt az utolsó napja a szünet előtt.
Szombaton délelőtt elég hideg volt, igy csak a Blackrock Parkig mentünk. Mig én a fiúkkal a játszón krétáztam és hintáztam, T. vett valami kábelt (?) valami videókártyához (?), de mikor visszaért, indultunk is haza, mert nem az a kifejezetten kellemes idő volt, mint az ezt megelőző napokban, hanem visszatért a december eleji farkasorditó hideg. Délután - a fiúk hosszas unszolásának engedve - feldiszitettük a fát, vagyis ők diszitettek, mi meg videóztuk őket. Előtte rendbe kaptuk a nappalit, port töröltünk, porszivóztunk, miegymás, majd mikor kész lett a fa, a hálószobát is rendbeszedtük igy-úgy. Estefelé, a nap lezárásaképp, elautóztunk Mr Tilly házához, mert T. idén még nem látta, legutóbb nem volt velünk. Ha már ott jártunk, elugrottunk Poolbeg-hez is, ahol ezeregy éve nem voltunk. Nem maradtunk sokáig, körbenéztünk, beleszagoltunk a tengerbe és jöttünk is haza a szépen feldiszitett kis fánkhoz, ami idén végre újra piros-arany lett. (Jövőre kék-ezüst lesz, oké, a szines is cuki, Peti azt szereti, de ez most olyan kis rendezett a tavalyihoz-tavalyelőttihez képest, szeretem, ha csak két szinű egy fa, ez van.) 

6 megjegyzés:

  1. Vikmuknak is ilyen renszarvasos poloja van :)
    Boldog uj evet!

    VálaszTörlés
  2. :D Tényleg? És nálatok mennyi volt? :D :D
    Nektek is nagyon boldog új évet, vidámat, nyugisat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fu nem emlekszem mar, en meg Miku elott vettem, teljes aron, ugyhogy biztos tobb volt 3 euronal, de nem lehetett okor ara, sokezreket sosem adok ennyire seasonal ruhaert 😁 Akkor vettem a pizsijuket, az 2500 volt, annal szerintem kevesebb volt a folso.

      Törlés
    2. Aha, akkor csak kicsit drágább itt, ez €4,2 volt leakciózva, teljes áron talán €8 rémlik; a pizsik meg €10-k voltak a Tescoban, kari után árazták le őket €5-re asszem. Mondjuk árban Penneys mindig jobb, de a minősége a Tesco-nak azért jobb sokszor. (És a durva, hogy a Penneys minőség viszont az otthoni Pepco-nál jobb (legalábbis a pólókat alsóneműt, ilyesmiket illetően, pulcsit, nacit ott sosem vettem még.))

      Törlés
  3. tok jo az a karacsonyfas polo! amugy en siman beultem volna sutizni, bunko-e vagyok....? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem jó lesz jövőre is neki, 9-10 éves méret haha, már bánom, hogy nem vettem / kerestem Pálnak is egy 5-6 éves méretűt, jövő kari meg lenne oldva. :D
      Jobb is egyébként utólag, hogy nem ültünk be, mert akkor elkéstünk volna Palikától az oviból vagy sietni kellett volna... Meg legalább nem hiztam. :D

      Törlés