Oldalak

2017. december 3., vasárnap

Egyéb hirek

  • Megjött a kabátom (a másik fazon) és nagy... Most rendelhetnék még egyet, 10es méretben, hátha jó lenne, de feladom, leszarom, marad az eredeti kabát, a sötétkék. Kicsit ez is bő deréknál, de legalább még hizhatok bele haha, én nem rendelek többet, elegem van. (Offline meg még nem láttam jó árban olyat, ami tetszene...)
  • Ma voltunk Dun Laoghaire-ben. Először játszóztunk, majd elsétáltunk a vásárhoz és ettünk egy lángost. Este elugrottam a Tesco-ba és kb ennyi volt a napunk, csendben elhömpölygött. (=> nekik bezzeg tökéletes a kabátjuk...) 

2 megjegyzés:

  1. Obakker...nekem mondjuk az eredeti is tetszett.

    VálaszTörlés
  2. Már én is megszerettem. :))) Mondjuk mióta hordom, 10 fok van. >:(

    (Rájöttem, hogy az öv hiányzik róla, ha deréknál kicsit szűkebb lenne, jó lenne, a hossza már tetszik, legalább nem fázik a combom végre.)

    VálaszTörlés