Oldalak

2018. január 28., vasárnap

A 7 pontokba szedve

  • Nem volt egy nagy szám, sőt, elég béna volt. 
  • T. szerda délután hazajött munkából, mert fájt a torka és elkezdett köhögni és nála ugye ez sosem jó jel... Csütörtökön elment a GP-hez, aki felirt neki antibiotikumot, mert azt látta, hogy bakteriális eredetű torokgyulladása van és azt javasolta, hogy felváltja szedje a Nurofent és Paracetamolt, mert nem lehet láza. Na köszi. Jövő hét szerdáig kiirta, reméljük csütörtökön már mehet és nem lesz semmi gond. Egyelőre köhög és elég gyengus, de nem vészes.  
  • Szinte egész héten szét vagyok esve, nem tudok koncentrálni, baromi idegesitő. Gondolom izgulok T. betegsége miatt vagy nem tudom.  
  • Hogy jobb kedvem legyen, rendeltem egy ilyen lenge ruhát, de hogy hova veszem majd fel, még nem tudom... (Ja, különlegességképp vettem egy fél kilós édeskrumpli chips-et is (mármint sült krumplit), €3,5 volt, de sebaj, mulatunk hahaha. Ha meg már költés, vettem egy Bop It!-et is, valakinek biztos lesz party-ja mostanság, ha meg nem, majd Pipi megkapja a szülinapjára és megvettem a 52 és 65-storey treehouse-t is, talán Húsvétra.) 
  • Tegnap megnéztem a The Danish Girl-t, nagyon tetszett. (Jaj, ez az Eddie Redmayne gyönyörű egy ember!) Kedd este a Tékasztorikkal múlattam az időt, na az viszont elég gagyi volt. 
  • Szombaton egész nap esett az eső, ezért délelőtt nem mozdultunk ki sehova, délután is csak a könyvtárba mentünk el Pipivel, mert végzett mind az 5 könyvvel (!), amit múltkor kihoztam neki. Most megtaláltuk - többek között - a 78-storey treehouse-t, bakker 9 körül kijött, hogy elolvasta. (Délután 5re értünk haza és fürdött, vacsizott, Skype-olt is kétszer és persze Mariozott is emellett. Hihetetlen, milyen ütemben tud már olvasni és ami durva: érti is és vissza tudja mondani simán, miről olvasott.) A treehouse könyvek mellett nagy kedvence még Tom Gates, de sajnos annak csak egy kötete van meg a könyvtárban és azt már olvasta.  
  • Jövő héttől állitólag lesz még egy magyar órám, hurrá. 
  • A héten elkezdtem a 7-minute workout-ot, letöltöttem az app-et hozzá, elkezdtem a 70-day challenge-t, de már most volt nap, amit kihagytam hehe. 
  • Vasárnap szintén nem nagyon mentünk ki, délelőtt elszaladtunk ugyan a magyar boltba elkölteni a €25-s nyereményünket, de levegőn ettől még nem voltunk... Délután körberollereztük a háztömböt, ennyi volt a mozgás a napra, elég is volt. 
  • A suliban megint előkerült a Dev téma, szerdán mondta Peti, hogy szünetben Dev egyszer csak elkiáltotta magát, hogy Ivan húzzon be egyet Peti kukijába, aki persze igy is tett, de Pipi persze nem merte megmondani a tanárnak, mondván milyen ciki már arról panaszkodni, hogy tökön verték... Másnap mondtam Dev anyjának, hogy szóljon már rá a fiára, hogy viselkedjen, mert kurvára elegem van már belőle, ő állitólag le is szidta, hogy nem szabad ilyet csinálni, blabla, ehhez képest mikor kérdeztem Petit, volt-e vmi, azt mondta, hogy aznap csak egyszer ütötték pofon. Visszakérdeztem, hogy mi van?! Téged szoktak pofon ütni, mire mondta, hogy jaja, persze, többször is, de ő nem foglalkozik vele. Bakker kétszer voltunk már benn a tanároknál, hogy csináljanak valamit, mert nem normális, hogy pár idióta boxzsáknak használja a többieket meg folyton rondán beszél, mindig megigérték, hogy persze, jobban fognak figyelni, ehhez képest semmi változás három éve. Matilda is csak azért hagyta abba Pipi piszkálását, mert másokkal kezdett el játszani... A fő gond, hogy Hugo, Pipi legjobb barátja ezekkel a kis seggfejekkel játszik és igy ő is kényetelen a közelükben lenni. Mondjuk most már úgy berágtam, hogy most már azt javasoltam neki, hogy hagyja Hugo-t is veszni, ha ő ilyen rossz gyerekekkel akar lógni, tegye, mi nem fogjuk tudni befolyásolni, amit tehetünk, hogy Pipi másokkal kezd el játszani, akik normálisak. Az osztályban több baráti társaság van és mindenkinek van egy Legjobb Barátja is, Peti csapatában pl ott van Hugo, Ivan, Dev, Yoshiaki és Stefano, de közülük Dev-et és Ivan-t Peti utálja, mert folyton verekszenek és elrontják a játékukat. Elhiszem, hogy baromi nehéz neki, mert Hugo-t és Yoshiaki-t nagyon szereti, de valahogy meg kell értetnem vele, hogyha ahhoz, hogy ezzel a két gyerekkel játsszon, sajnos együtt kell játszania olyanokkal is, akiket nem szeret és akik bántják, akkor nincs mit tenni, vagy tűrni kell a barátok kedvéért vagy pedig beinteni mindnek és nyitni mások felé. A vicc az egészben, hogy miután szóltam Dev anyjának, milyen hülyén viselkedik a gyereke, visszairt, hogy sajnálja, de Peti meg párszor már próbálta kizárni Dev-et a játékból meg egyébként is azt mondta rá meg Ivan-ra, hogy crazy-k és Dev ezért sértve érzi magát, amire nem válaszoltam, pedig tudtam volna, például hogy bazmeg szerinted miért nem akar a fiaddal játszani Peti és vajon miért mondja rá, hogy crazy? Mondjuk azért, mert kérdés és előzmény nélkül képes arcon ütni bárkit, aki szembe jön? Mondjuk azért mert valaki ellentmond neki és ő azonnal elkezd üvöltve és káromkodva sirni? Hát komolyan. Oviban még csak-csak belefér ez, azt el tudom képzelni, hogy egy 3-4 éves gyerek ilyeneket csinál, de ez már évek óta iskola, 7 éves, 130 centis fiúkról beszélünk. Mégis 14-16 évesen mit fog csinálni? Na mindegy, nem lovalom bele magam még jobban, de baromira unom ezt a helyzetet, tegnap már körbeérdeklődtem, máshol van-e még hely, mert gáz, hogy a tanárok semmit sem tesznek igérgetésen kivül. 

6 megjegyzés:

  1. Jobban van T?
    Ez a ruha nagyon szuper! Tok csinos leszel benne, nyaron mar Palika is nagy lesz, nem kell felmaszni erte a maszokara, csinoszodhatsz mellettuk 😊
    Tornagyakorlatokat en Pinteresten mentettem, de szinte remenytelen h elkezdjem...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ah, basszus, ez is nagy. Tököm kivan tényleg, egyre dagibb vagyok, 60 kg lettem az elmúlt hetekben, ehhez képest ez a ruha akkora rám, mint egy ház. 12-es. Ha máshol 12-es ruhát veszek, jó, de itt a 12es sátorlap kb. :-/ Nem tudom, miért nem tudom megjegyezni, hogy a Debenhams-os ruhák óriásiak. :( Szóval adhatom el ezt is. :(

      Törlés
  2. Suli: ezzel szerintem itthon sem tudnak mit kezdeni, nalunk is voltak agressziv gyerekek, vagy elkerultuk oket, vagy megvedtuk magunkat. En Ledanak azt javasoltam h ha Csenge kotozkodik vele, hagyja ott szo nelkul. Bejott, most mar Csenge keresi Leda tarsasagat.
    Hugo miert jatszik veluk? Ot nem bantjak? Mi lenne ha P beszelne H-val, h jatsszanak inkabb kulon? Vagy jatszana csak Y-val es S-val?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Peti is otthagyja ezeket, de ez a gyerek konkrétan jön utána mindenhova. :(
      H.-t nem bántják, nem merik vagy nem tudom, valszeg ő benne van a hülyeségekben, Peti meg jófiú ugye, ha verekedés van, ő nem ujjong meg drukkol, hanem elmegy onnan...

      Törlés
  3. Alig varom mar h beszamolj a Nagy Ir Havazasrol :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha, nemsokára. :D Jól megszivtuk a végét, de majd részletezem.

      Törlés