Oldalak

2018. július 22., vasárnap

Magyarország Július 4 - Augusztus 1 - Part 3

A hétfő tehát kellemesen indult, egy jó kis gyomortükrözéssel, ami ugyan nem fájt abszolút, de hát elég kellemetlen volt, mert végigöklendeztem az egészet. (Nagyon mókás amúgy 5 percig nonstop öklendezni, de hálistennek hányni nem hánytam, mert előző este 6 után már nem ehettem és éjfélkor ihattam utoljára, szóval nem volt minek feljönnie...) Mivel Anyu nagyon aggódott, hogy fogom birni a dolgot, bejöttek Apuval elém Pestre és a vizsgálat után azonnal haza is mentünk, "pihenni". Én mondjuk nem voltam fáradt, sőt, fel voltam dobva, hogy túlvagyok az egészen, de azért boldogan "pihentem" egyedül, gyerekek nélkül egész nap. A fiúkat Anyu hozta haza délután: Nagyi kikisérte őket a KÖKI-be, Anyu meg átvette őket és hazavonatoztak.
Kedden délelőtt Kackacoztunk. Hárman mentünk, mig a fiúk őrültködtek, én ittam egy jeges kávét és unatkoztam. Egy körül Anyu bejött hozzánk: én átadtam neki Paját, ők hazamentek, mi meg Pipivel ebédeltünk egyet, majd elmentünk fogorvoshoz. Hálistennek a doki semmit nem látott Pipi szájában, igy neki nem is csinált semmit, nekem viszont két fognyaki tömés is kellett, amit szegény Petinek persze ki kellett várnia. (Teljesen jól elvolt amúgy, egyszer sem kellett rászólnom, édes nagyfiú...) Mivel a fogorvos a Városligetnél volt, miután végeztünk, elsétáltunk a Hősök terére és mivel Pipi nagyon szeretett volna, hát vizibicajoztunk egyet... Nem mondom, hogy nem döglöttem ki a nap végére, de klassz kis nap volt.
Szerdára hidegfront jött: iszonyú hideg lett és esett az eső... Ennek megfelelően nem is csináltunk semmit délelőtt, a fiúk elvoltak, nem volt semmi extra. Délután elmentünk Gyömrőre sétálni a tóhoz, illetve a fiúk játszóztak is egy keveset a tó melletti és a külső játszótéren is.
Csütörtökre megemberelte magát a nyár és egész meleg lett megint. Ezen a napon Budapest túrán voltunk ismét: a Citadellánál kezdtünk, a Vuk játszón, onnan felsétáltunk a Szabadság szoborhoz, majd le a Gellért-hegyen a csúszdákig. A felújitott játszó igen jól néz ki, de Palikát még sajnos túl kicsinek itéltem a szabad rohangáláshoz, úgyhogy jobb félni, mint megijedni alapon nem maradtunk túl sokáig. A csúszdaparktól lesétáltunk a Gellért térhez, onnan villamossal elmentünk a Deákra, ahol fagyiztunk egyet a Gödörnél. A Nyugati felé sétálva beugrottunk a Szent István Bazilikához, de mivel irtó sokan voltak, úgy döntöttünk, nem megyünk fel a toronyba, majd legközelebb.
Pénteken - mivel eddigre teljesen visszatért a meleg - elmentünk ötösben a Palatinusra, ami szokás szerint isteni volt, imádom ezt a strandot.
Szombaton délelőtt itthon múlattuk az időt, nem mentünk sehova, délután pedig elmentünk a ceglédi strandra, ahol találkoztunk Anyu nővérével és igy tulképp hatan "strandoltunk". A Palatinushoz képest a ceglédi strand iszonyú koszos és dzsuvás volt, szóval ezúttal elég nagy csalódást okozott... Ahhoz képest, hogy régebben csak ide jártunk szinte, rettentő sokat romlott a szinvonal - és a Palatinus a családi jegy miatt nem is sokkal drágább...
Vasárnap délután a Budai Várba kirándultunk. A játszón roppant jól érezték magukat a fiúk: Peti összejött egy kisfiúval, akinek a tesója (kislány) meg Palikát nézte ki magának, úgyhogy négyesben olyan jól elszórakoztatták magukat, hogy Anyuval csak pislogtunk. Miután jó másfél órát elvoltunk, kimentünk fagyizni a Halászbástyához, majd hazafelé ezúttal is megálltunk a Szent István Bazilikánál, ahova Peti és Anyu be is mentek. (Mi Palikával kinn maradtunk egy padon és Fornettit rágcsáltunk.) A nap nagyjából ennyi volt, mire hazaértünk, ismét jó késő lett és jól ki is döglöttünk.
Hiába no, fárasztó a nyaralás.
Folyt. köv. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése