Oldalak

2019. április 10., szerda

Április eleje

Április elején nem sok minden volt, T. sok időt töltött itthon - nem látta értelmét sokszor bemenni dolgozni - én meg látványosan utáltam az ötletet, hogy ilyen vészterhes időkben 3 hétre hazamenjünk "nyaralni". (Oké, jegyvételkor még nem tudtuk, hogy helyzet lesz, de akkor is... Olyan végtelenül hosszúnak tűnt ez a 3 hét.)
A gyerekeknek persze nem mondtunk még semmit, minek agyaljanak, szóval az ő életük ment a rendes kerékvágásban. Peti pl volt Anish-nál playdate-n, Palika meg részt vett Olivia party-ján a David Lloyds-ban, ami azért volt nagy szám, mert kb végig egyedül bulizott... Én ugyan az épületben voltam, de nem fogtam minden pillanatban a kezét (ahhh, de gyorsan felnőnek...), szóval király volt látni, hogy egy ismeretlen helyen is elvan nélkülem ismerős felnőttek (óvónők) nélkül is. Mig mi Pajával buliztunk, Petiék sem tétlenkedtek egyébként, T-vel elmentek ugyanis az RDS-be Match Attax kártyákat cserélni... T. ugyan eléggé húzta a száját, nem nagyon akart menni, de végül nem volt olyan rossz a dolog állitólag, Pipi kb 100 plusz kártyával tért haza a harcból.
Ami a mi programjainkat illeti, pénteken bementünk a Céghez Bencéékkel négyesben, ami azért volt poén, mert idejét sem tudom már, mikor voltam "felnőtt túrán", szóval gyerekek nélkül benn. (Utolsó pillanatban ejtettük meg ezt a látogatást amúgy, mert a mi ügyünk mellett ők meg visszaköltöznek Barcelonába április közepén... Hát igy.) 
Orvos fronton én jártam a Medicusban az ENT-n az ismét bedugult fülemmel, Pipit pedig visszavittem a fogorvoshoz, mert a húzás mellett múltkor betömték egy fogát is és természetesen kicsit magas lett a tömés.
10-én délelőtt a fiúk még voltak oviban - suliban, az estét viszont már Magyarországon töltöttük, hiszen a tavaszi szünetben (plusz-minusz pár nap) ott lébecoltunk ugye.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése