Oldalak

2019. szeptember 8., vasárnap

Egyszerűen nem tudok napirendre térni Oscar betegségén... 9 éves múlt el épp... Hát mi minden áll még előtte... Még nem volt szerelmes se, nem hogy házas, alig kezdte el az iskolát, előtte az egyetem, a munka, a gyereknevelés... Édes kis csillag, hát hogy lesz ez...? Azóta sincs hir róla, az igazgatónővel beszéltünk, ő mondta, hogy óriási a baj, de nem tudom, hogy ezt azért mondta-e, mert egy agydaganat mindig óriási baj (nyilván) vagy mert semmi esély a felépülésre, mert mondjuk DIPG... Annyira szeretnék segiteni rajta, olyan fejlett már az orvostudomány, csak van valami megoldás... Olyan gyönyörű, okos, barátságos, rendes kisfiú... Miért??

2 megjegyzés:

  1. Anno a szüleim összejártak egy másik családdal, ahol a kisebbik fiú 4-5 évesen lett csontrákos. 8 éves volt, amikor meghalt, mindannyiunkat nagyon megviselt, én is szerettem a kisfiúval játszani.
    Ép ésszel ezt fel nem lehet fogni szerintem.

    VálaszTörlés
  2. :( :( Annyira durva, mert egy felnőttnél sokszor benne van, hogy mit tudom én, elhizott, iszik, dohányzik, stressz stb, de egy ép és egészséges fiatal szervezetben hogy az istenben alakul ki ilyen betegség? Egy pár éve működő kis szerkezetben? És annyira sablonos a gondolkozásunk, tényleg olyan ez, mint egy rémálom, hogy jó lenne felébredni, hogy csak képzeltük ezt az egészet és jár suliba, harmadikos lett ő is, ott van a többiekkel, ahol lennie KÉNE, ott rosszalkodik, rohangál, kóvályog, beszélget, mint az összes többi osztálytársa...

    VálaszTörlés