Oldalak

2019. október 6., vasárnap

Betegségeink

Avagy október a Nagy Zuhanás hónapja.
Ez az időszak nem úgy fog bevonulni a történelembe, hogy makkegészségesek voltunk, az már tuti.
1) Palika elkezdett köhögni, mint mindig ősztől - tavaszig, kapja a Becotide-t rendesen, ami itt €20 hogy csessze meg, rablás.
2) Petinek fáj a torka on-off, hol lázasnak érzi magát, hol köhög, hol a füle fáj, hol meg ugye a torka.
3) T. szeptember közepe óta köhög, állitólag tüdőgyulladása van, ami csak úgy mellékesen derült ki, mikor elment a Blackrock Clinic-re azzal, hogy egy hete semmi nem marad meg benne: eszik - wc, eszik - wc és csináltak neki egy vérvételt és egy ct-t (€550 jelzem), ami a hasánál nem mutatott ugyan semmi furcsát, a tüdejénél viszont igen... Most antibiotikumozik és remélhetőleg elmúlik a tüdőzörej, ami után nekiállhatunk felderiteni a sűrű wc-re járás okát is - mert €550-ért annyit birt mondani az orvos, hogy szedjen Immodiumot...
4) Anyu pajzsmirigy göb vizsgálata áll, volt ugyan augusztusban biopszián, mert az ultrahang szerint az egyik göb hideg, ami ugye rosszindulatú is lehet, de miután értékelhetetlen lett a lelet, most "kivár", mert nem akarja újra megszúratni magát a rossz élmény miatt, pedig kéne...
5) Apu tüdejében vizet találtak egy tüdőszűrő alkalmával, kapott rá antibiot, állitólag felszivódott a nagyja, de egy hónap múlva kontroll kell. Ugyancsak ő még augusztus végén talált a heréjében egy csomót, ami miatt ő is volt ct-n - ennek az eredménye 10-n lesz meg. Anyu szavaiból úgy vettem ki, hogy az urológus mindenképp műtétet javasol, úgyhogy mivel Apu régóta szenved az aranyerével, úgy döntöttek, megpróbálják egy füst alatt azt is elintézni (annál is inkább, mert ha nem csak aranyér van ott, hanem valami rosszindulatúbb dolog, akkor azt a ct kimutatja majd és akkor egy altatással, egy műtéttel talán megoldható minden probléma - gondoljuk mi pozitivan).
6) Amig T. Amerikában volt, én természetesen megint náthás lettem, ami megint köhögésbe fordult és miután a fülem is elkezdett sajogni, aznap, mikor hazaért, elmentem a Medicusba, ahol kaptam antibiot, amit el is kezdtem és igy egy nap múlva teljesen elmúlt minden bajom - a második napra, csütörtökre viszont beütött a krach, a fülem még jobban elkezdett fájni, jött az ólmos fáradtság és vele együtt a részleges füldugulás: igen, drága gomba barátunk újra visszatért. Péntekre, 27-re totálisan bedugult a fülem, mintha egy poharat tartanék rajta és bár október 1-jét, 2-át már dugulás nélkül töltöttem, mert pénteken, vasárnap és kedden is kitisztogatta a dokinő a fülem, 3-tól újra romlani kezdett a helyzet és szombatra megint teljesen bedugultam, visszatért a gomba, hogy rohadna ketté. Hétfőre már van időpontom újabb tisztogatásra, de bevallom nem viselem valami hősiesen a dolgot, mert baromira unom, hogy 1.5-2 nap kivételével nem hallottam semmit az elmúlt majd' két hétben és olyan álmos vagyok, hogy napi 24 órát simán tudnék aludni.
Hát igy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése