Oldalak

2021. április 1., csütörtök

Március vége

Nem is tudom, hol hagytam abba a nyafogást St Patrick körül... Talán a mellben csomóval... 

Le is lövöm a poént előre: állitólag jóindulatú a cucc, de figyelni kell rá. Hát isteni. Csak halkan jegyzem meg amúgy, hogy március 14-én fedeztem fel a duzzanatot és végül április 12-én (!) jutottam szakorvos elé, úgy, hogy a magánutat választottuk, vagyis jó mélyen a zsebembe kellett nyúlni, hogy ilyen hamar megvizsgáljanak... Ha az állami vizsgálatra várunk, hát szerintem az szeptember lett volna... Vagy január... Pfff. 

Na de nézzük sorjában március második felét... Peti március 15-én visszatért a jelenléti oktatásra, majd a másnapi Green Day után St Patrick napra itthon is maradt. Innentől bőszen járt iskolába 26-ig, amikoris megkezdött a tavaszi szünet. Hogy kicsit jobb kedvünk legyen, március vége felé vettünk egy szép adag műfüvet az erkélyre. Már jó ideje szemeztem vele, de valami miatt sosem jött össze. Na de most. Szerintem nagyon jól néz ki igy a kis falatnyi szabadságunk, végre ha jó idő lenne, ki lehetne ülni, nem az a sivár betonkoporsó várna kinn. Hogy valami vicceset a gyerekek is kapjanak, rendeltünk nekik Pop-it-et, ami a 2021-es év fidget spinnere, haha, igy nyilván kell nekünk is, kettő is. Nyilván. Ezen kivül egyéb pozitivuma a hónapnak, hogy felfedeztem a Cleverfoods-ot, ami gm és cukormentes sütiszerűségeket árul, igy rendeltem is némi ellátmányt, aranyáron, na de sebaj, még jó, hogy lehet kapni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése