Oldalak

2021. április 12., hétfő

Tavaszi szünet - március 26 - április 12

A régi szép időkben a Húsvétot Magyarországon töltöttük, idén viszont ez megint elmaradt sajnos. A szünetünk unalmas egyhangúságban telt, álmodozva a nyárról, amikor talán majd végre újra hazarepülhetünk. Mivel még mindig élt az 5 km-es szabály, nem igazán mozogtunk sokat, voltunk a Merrion Square-en (ami legalább már virágzik és gyönyörű), ott véletlenül találkoztunk Hugo-ékkal és Esterékkel, jártunk a St Anne's parkban és Rathfarnham-on, a Carysfort játszón, ahol Brúnóékkal futottunk össze (ők tavasszal végleg hazaköltöznek, ők a Bátrak) és persze nem mardhatott ki a Kuflis játszó és Blackrock sem. (Tyű, hogy unom már ezeket a helyeket, te jó ég!) A szünet tragédiája, hogy Peti sajnos elhagyta az MP3 lejátszóját (erős a gyanúm, hogy én dobtam ki véletlenül, mikor összeszedtem és kidobtam a szemetet a kocsi oldalzsebéből), illetve majdnem elvesztettük a focit is, mert Palika felrúgta a Phoenix Park-ban egy sufni tetejére, de 10 nappal később visszatértünk és Peti hősiesen két fal között felmászva megtalálta és lehozta... A szünet második hetében amúgy jártunk a St Edna's parkban, a Willie Pearse parkban, a Marlay parkban, Rathfarnham-on, Windy Arbour-nál és a Merrion Square-en is, mit ne mondjak roppant izgi.        

A Húsvét maga nyugisan és unalmasan telt, próbáltam ugyan feldobni némi sonkával és kaláccsal, de az utóbbi mondjuk elég szar lett, mivel gluténmentessel próbálkoztam és hát jaj. 


Azért a Nyuszi idén is eljött, igaz, kis puttonnyal... 



Itt mászott fel Pipi a fehér épület tetejére... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése