Oldalak

2022. június 23., csütörtök

Amúgy még mindig semmi hir az állásról, ami azért már kicsit felcsesz, mert jövő csütörtöktől a gyerekek itthon és mi semmit sem terveztünk még a nyárra, mondván, tudunk kell felvettek-e tényleg és ha igen, mikor kéne kezdeni... Először én azt hittem, június közepén-végén már kezdenem kéne, ezért alig mertem hazamenni 11 és 16 között, mert fúha, mi lesz, ha nem leszek itt a kezdéskor, ehhez képest június 23 van és sehol semmi. Eddig biztosra vettem, hogy felvesznek (már ha sikerült minden kormány gyalázó kommentet kitörölnöm Facebookról*), de most már egész elbizonytalanodtam... Mondjuk ha nem vesznek fel, akkor is szólhatnának, mert akkor szokás szerint húzhatnánk haza Magyarországra 5-6 hétre és hát az is valami. Ha meg felvesznek, akkor igazán közölhetnék mikortól, mert ha mondjuk augusztustól, akkor máris húznánk nyaralni 2 hétre, hogy augusztusra visszaérjek... (Mondjuk az árakba bele sem gondolok, mert ugye akkor kb 2 héten belül kéne indulnunk, csessze meg.) Ha viszont csak szeptembertől aktuális dolog, akkor azt is kéne tudnom, mert na, akkor visszatérhetünk az első ponthoz és irány Hungary. Áh.   

* Nem is tudom... Ha felvennének nem tudom, hogy birnám ki, hogy ne röhögjek minden alkalommal, mikor valaki kimondja, hogy ispán... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése