Oldalak

2023. július 4., kedd

Julius eleje

Penteken tehat mar nem volt suli, megkezdodott a nyar. Ironikus modon, a csutortokot meg szepen megusztuk elazas nelkul, sem a clap out utan, sem a parkban nem esett az eso, sot, meleg is volt, na de ehhez kepest penteken mar vegig egesz nap ronda, szurke ido volt es szinte egesz nap szemerkelt az eso. Hat nyilvan, megkezdodott a szunido. Mivel a parkettasok reggel fel 10re igerkeztek (ehelyett 8kor telefonaltak, hogy haho, itt vannak, kezdenek a munkat, de mondtuk, hogy na ne szorakozzanak...), jo koran keltunk es mar negyed 10kor az uj lakas elott voltunk 4-5 nehez dobozzal. Mivel a nagy reggeli rohanasban T. otthonhagyta a keszpenzet, fel 10tol fel 11ig bankot hajkurasztunk a gyerekekkel, hogy tudjunk felvenni penzt es vissza tudjuk vinni T-nek, hogy ki tudja fizetni a munkasokat. (Idokozben megerkezett a vizes is, aki csiholt melegvizet, mert az egyik furdoben az valahogy nem volt.) Mire nagy nehezen szereztunk penzt, T. kozolte, hogy remek, koszi, de megis inkabb utal majd nekik, szoval kene a fiokjabol az AIB digipass, szoval majd mindenkepp jojjunk vissza 2re... Az eredeti terv az volt, hogy jo koran, fel 10kor elviszem a gyerekeket egy parkba vegre egy kis szabad levegot szivni, majd nagybevasarolunk, 2 korul ebedelunk otthon, Peti elsetal a Burger King-be talalkozni Hugoval, Lorcannal es Oscarral, pakolok egy kicsit, majd 5re, fel 6ra visszamegyek T-ert es hazahozom, na most ehhez kepest mar 11 korul jart az ido, nem voltunk meg jatszozni, csak a kocsiban ultunk, nem voltunk meg nagybevasarolni es fel 2kor induljunk vissza a Finsbury-bol, hogy 2re megerkezzunk az uj lakashoz... Hat mit ne mondjak, duhongtem belulrol, hogy akkor mi az istenert kellett masfel orat elcsesznunk a reggelbol rohangalassal. Mivel Lidlbe akartam menni, a Rathfarnham-i jatszora mentunk kicsit hintazni, de nyilvan mire odaertunk, meg jobban rakezdett az eso, szoval 25 perc utan feladtuk es elmentunk vasarolni a Dealz-be es a Lidl-be. Mivel ekkor meg mindig rendesen duhongtem, beugrottunk a Mekibe nemi ebedert, majd 3/4 2re ertunk haza. Negyed ora alatt bekaptuk az ebedet, Petit utjara engedtem, majd negyed 3kor visszaindultunk a lakasba es igy fel 3 utan par perccel erkeztunk meg, pont mikor a munkasok mar indultak is. (Mint kiderult utalhattunk volna kesobb is, szoval remek, hogy fel 3ra visszasiettunk.) Fel 3tol 5ig T. dolgozgatott ezen-azon (pl probalta szetvagni, eltuntetni a bejarat bal oldalan levo beepitett - beragasztott iroasztalt es megprobalta beuzemelni a hutot), mi meg Palikaval szetuntuk a fejunket, mert azon kivul, hogy felsoportem az egesz lakast a nappali kivetelevel, nem igazan tudtam mit csinalni, mert nem voltak takarito cuccaim... Jo lett volna kimosni a szekrenyeket, felmosni esetleg, de WC fertotlenitovel nem akartam szorakozni. Kb fel 6ra ertunk haza es en ugy ereztem, hogy az egesz nap feleslegesen telt, semmit nem tudtam pakolni, semmit nem haladtam, elvesztegettem egy napot. Mivel T. nem emlekezett, hogy elzarta-e az immersion heatert, este meg atautoztunk ezt lecsekkolni, majd hazafele vettunk 2 WC kefet, hogy legalabb valamit kipipaljunk a hosszu to do list-unkrol. 

Szombat ezek utan egy ez egyben pakolassal telt, reggeltol estig megallas nelkul valogattam, szortiroztam, csomagoltam es megtoltottem 4 nagy dobozt. 

Vasarnap T. az uj lakasban kezdett, mert az IKEA 9-1 kozott hozta valamikor a gyerekek agyait illetve Peti iroasztalat es amig o ott dolgozott, mi itthon ramoltunk tovabbra is. Ezen a napon is reggeltol estig pakoltam szunet nelkul es kozben karomkodtam egyreszt az elkepzelhetetlen mennyisegu por miatt, ami a szekrenyeken es szekrenyek mogott allt, masreszt azon, hogy hogy a francba lehet ennyi hihetetlenul sok cuccunk. Most ott tartok, hogy legszivesebben dobnek ki mindent a fenebe, kene egy kontener es bele kene dobni valogatas nelkul mindent, mert ez egy dolog, hogy sosem leszek kesz a csomagolassal, de elkepzelesem sincs, hogy mindez a sok szar vajon hova fog elferni a masik lakasban... Orulet, tenyleg, tiszta idegbeteg vagyok mar a kupleraj miatt es abszolut nem latom a veget, pedig 15ig ki kell koltoznunk, sot, addigra ki is kell takaritanunk a regi lakast... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése