Oldalak

2023. július 5., szerda

Puffogas

 Amugy azert van ennyi idom irni, mert nulla etvagyam es minden nap van 1 ora fizetetlen ebedszunetem, szoval... Igy legalabb nem hagyom el a posztom sem es irok is az utokornak, tiszta haszon. 

A szunido tehat megkezdodott es azota hol szakad az eso, mintha dezsabol ontenek, hol tuz a nap. Mindehhez 16-18 fok nyilvan, szoval visszatertem az oszi? tavaszi? ezek szerint nyari kabatomhoz.  
Anyu tegnap megerkezett, 2 hetig lesz itt fokepp a gyerekeket szorakoztatni, mert a pakolas ugye a mi reszortunk, nincs mit tenni, abban nem tud segiteni. Borzaszto faradt vagyok amugy, mar faradtan kelek es minden nap leragad a szemem napkozben, nagyon gaz. 
Ma jol felhuztam magam, mert nem tudom, miert hiszik az emberek, hogy tudok ket helyen lenni egy idoben... Elvileg ugye van ez az ebedszunetem, egy ora, amiert penzt ugye nem kapok, de mivel 8-5-ig barmikor johet valaki, akinek kellek, sosem hasznalom ki az egy orat evesre, hanem 20-30 perc alatt bekapom az ebedemet a 2. emeleten, majd rohanok vissza csekkolni, var-e ram valaki... Mult heten egy kis pocs szallito, miutan 2-2.20ig nem voltam a helyemen, mert ebedeltem, beszolt, hogy mi az, hogy nincs mindig valaki a recepcion es ha ez megint megtortenik, akkor visszaviszi a cuccot es majd leshetunk... Bazzeg. Mintha en tehetnek rola, hogy nincs senki itt, amig ebedelek... Hasonlokepp, mikor par honapja kilepett valaki, az exit interjun kozolte, hogy milyen gaz az, amikor at van hozzajuk iranyitva a telefon tolem, mert nem tudnak a munkajukra koncentralni normalisan, ha folyton hivogatjak oket. Folyton. Mondom, fel orat szoktam tavol lenni ebedidoben, ha pisilni megyek, at sem iranyitom inkabb a telefont, mert az 2 perc sincs, ehhez kepest meg en erzem szarul magam, hogy problemat okozok, mikor elhagyom a helyem a fizetetlen ebedidom alatt... Na most ehhez kepest, tegnap este joindulatuan megkerdeztem a DWTE nagyasszonyat, lesz-e mostansag valami meeting, amihez kell neki segitseg, elokeszulet, barmi es erre irt nekem egy hosszu emailt, hogy persze, tegyem rendbe a PPE szobat (mult heten rendeztem el ott mindent, mert megvolt az utolso csoport a nyari szunet elott), rendezzem el az iroszereket (2-3 naponta elrendezem es hetente rendelek cuccokat, hogy ne fogyjon ki semmi), szoval hozzam rendbe ezeket a helyisegeket, mert nagyon rendetelenek es egyebkent is rendeljek nekik kekszeket a hiperfontos meetingjeikre. Ma reggel valaszoltam, hogy oke, ma (ujra) elrendezem a PPE meg az iroszeres szobat (kozben persze majd megint kapok, hogy megis miert nem vagyok a recepcion, hurra), rendelek kekszet (ilyen vagy olyan legyen) es szolok a takaritoknak, hogy porszivozzanak fel meg uritsek ki a kukakat es erre visszair bakker, hogy hat pedig nekik egy harmadik fele keksz kell es a takaritok nagyon kevesen vannak, ugyhogy mikor lattam, hogy tele van a kuka az iroszeres szobacskaban, ki kellett volna uritenem (megis hova, hulyegyerek?), mert az az en felelossegem es az nem ugy megy, hogy leosztom a feladatokat a takaritoknak... Mi van?! Teams-en irtam is a masik HR-esnek (o is ra volt cc-zve az emailre), hogy na akkor megyek felporszivozom az egesz 2. emeletet az orrommal, hat bakker. 
Eleve halalra idegesit, hogy amikor a vezetesek vannak, mindig tolem varjak el, hogy kikeszitsem a PPE cuccokat a latogatoknak 10 korul, amikor a legtobben jonnek es itt kene lennem a recepcion, majd amikor vege a turanak nekem kene elpakolni a dolgaikat, holott van egy "turavezeto", aki heti 15 oraban dolgozik es ebbol 6 ora az aktualis turavezetes, a maradek 9 oraba siman beleferne a cuccok kezelese, hiszen benne is van a munkakori leirasaban, csak hat szarik bele, ramhagyja es ha nincs kesz, mert ezren vannak a recepcion es nem tudok felmenni, akkor engem csesz le a nagyasszony, nem a - szinten 55 koruli es ir - turavezetot es erre most hogy vegre nyar van es nincsenek turak, most jon ezzel a szarral, hogy takaritsak... Hat anyadat. Nem is valszoltam neki az email-re, puffedjen fel, csak itt morgolodom magamban, hogy tenyleg mindenhol kell hogy legyen egy idiota. A fonokom, a HR manager amugy mondta, hogy ne foglalkozzam vele, de o most nincs 2 honapig, szoval csak magamban puffogok. 
Se kutyaja, se macskaja egyebkent ennek a nonek, 55 koruli es 120 kg, sokat dolgozik, az oke, sokszor reggel 7kor mar benn van es 7ig itt ul (mas napokon meg be se jon, szoval nem sajnalom), de hogy miert pecezett ki, azt nem tudom... Na mindegy, probalom leszarni, biztos szomoru elete lehet... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése