Oldalak

2005. június 5., vasárnap

A kezdetek 10

A fríbloghoz hasonlóan mi is nagytakarítottunk a hétvégén. Vagyis én inkább csak kibickedtem, mert tanulnom kellett (volna). Az a baj, hogy még mindig nem tudom "megfogni" ezt az óriási anyagot, nincs irodalom, nincsenek referenciák, egyszerűen MINDENT kell(ene) tudni MINDENRŐL, ami angol és ami irodalom és ami angol irodalom. Tételek nincsenek, vagyis vannak, de kb olyan kis szerények, mint az angol reneszánsz. De most ezzel mi. A felvételimen éreztem ezt az óriási bizonytalanságot utoljára, hogy egyszerűen el sem tudom KEZDENI a tanulást, mert gőzöm sincs, hol az eleje, hol a vége, mert gyanítom, hogy egyik sincs igazán. Már sem kezdet, sem vég. Mindegy, azért a hétvége végére egész jó kedvem lett, mindenféle (lét)bizonytalanságom ellenére. Tegnap voltunk Bikini koncerten! Asszem erről ennyi elég is.

Viszont. Egész hétvégén elég sűrűn nézegettem a postaládám, mert tudtam, hogy az etr majd küld egy üzenetet, hogy megvan a csütörtöki vizsgám eredménye. Este 10-kor rémülten láttam, hogy etr üzenet jött, dübörgő szívvel, csukott szemmel kattintottam, fél szememet kinyitottam és...

KETTES LETT A CSÜTÖRTÖKI VIZSGÁM! (Igaz, egyenlőre mínusz kettesként szerepel az etr-ben, de optimistán remélem, hogy ez csak valami szokásos idióta bénaság.) EZT EL SEM HISZEM! MÉGIS A SZERENCSE LÁNYA VAGYOK!

És... ráadásul...

ARANYVIRÁGNAK HÁRMASA LETT A HATOS LOTTÓN! (Igaz, még így sincs nullán, de csak egy 500-ast vesztett...)

Hááát, szerencsés volt ez a hétvége...

Ja. És hétvégén főztem is. És jó is lett. Pedig most csináltam életemben először egyedül lecsót... Ez olyan kaja, amit minden agglegény meg hülye el tud készíteni, de eddig hiányzott a repertoáromból. De most már ő is ott díszeleg a parileves, a tejbegríz, a gombapörkölt és a mindenféle öntetes tészta mellett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése